علت مرگ عمو شادی در هاله ای از ابهام +عکس

0

منوچهر عموزاد هنرمند بهشهری که با تخلص هنری عمو شادی به اجرای برنامه برای کودکان می پرداخت بامداد روز چهارشنبه در حالی که در دامداری در  منطقه معروف به « آشغال تپه » مکان قبلی دپوی زباله در بهشهر  به دار آویخته شده بود پیدا شد.

 

منوچهر عموزاد از بازیگران تئاتر بهشهر بود که در زمینه اجرای برنامه های شاد و هنری برای کودکان فعالیت می کرد. وی چندی قبل با انفجار منزل مسکونی خود مواجه شده بود و در ماههای اخیر نیز به علت  خوردن اسید در بیمارستان بستری بود.

 

چندی از خوردن اسید و بستری شدن در بیمارستان  نگذشته بود که بار دیگر با خوردن مرگ موش اقدام به خودکشی  کرد و در بیمارستان امام بهشهر بستری شد ؛ساعاتی از مرخص شدن وی نگذشته بود که  جسد به دار آویخته شده اش در  حالی که تیشرت آبی رنگ راه راه و شلوار قرمز رنگی به تن داشت پیدا شد.

بیوگرافی منوچهر عموزاد اخبار قتل اخبار خودکشی اخبار جنایی اخبار بهشهر

پس از انتشار تصویر وی در رسانه های مجازی شهرستان و دهن به دهن شدن و گمانه زنی های مختلف  درباره علت مرگ وی ؛ روابط عمومی دادگستری بهشهر اطلاعیه ای را در این خصوص منتشر کرد:

با کمال تأسف باخبر شدیم هنرمند خوب شهرمان منوچهر عموزاد معروف به عمو شادی صبح  روز چهارشنبه مورخه ی ۹۶/۵/۴ دار فانی را وداع گفت.
از آنجاییکه علت فوت ایشان در هاله ای از ابهام بوده است ؛ بازپرس محترم به محض اطلاع و در همان دقایق  ابتدایی وصول خبر ، در صحنه حاضر و دستورات قضایی لازم جهت روشن شدن علت فوت مرحوم را صادر نمودند.

لذا باتوجه به اینکه پرونده هم اینک در مراحل تحقیقات مقدماتی می باشد ؛  انتظار می رود از انتشار هر گونه مطالب کذب و شایعه پراکنی خودداری نموده تا  مراجع قضائی  پس از تکمیل تحقیقات ، نظر تکمیلی و قطعی خویش را در این خصوص اعلام نمایند.

همشهری

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ