بخوانید تا بدانید چطور پرسپولیس ۱۱ میلیارد تاوان داد!

0

ماجرای محرومیت جدید برای پرسپولیس یکی از اتفاقات تلخ فوتبال ایران بود. این اولین بار نبود که پرسپولیس به خاطر اشتباه مشاوران حقوقی اش به چنین سرنوشتی دچار می شد.

حدود ۴ سال قبل وقتی ماجرای عجیب خوزه رخ داد ، محمد رویانیان از مشاور حقوقی وقت باشگاه کمک گرفت. شکری که آن زمان مسئولیت داشت به قرارداد اشاره کرد و توصیه اش این بود که پرسپولیس در دفاعیاتش بیاورد به این مربی سرشناس ، بعد از برکناری از تیم اصلی ، کار در تیم های پایه باشگاه پیشنهاد شده اما او نمانده و ایران را ترک کرده است. آنها بی آنکه بپذیرند این مربی را برای تیم اصلی آورده اند ، با این استدلال ساده رفتند به محکمه و حاصلش اینی شده که می بینید.

حالا اما در پرونده طارمی. از یک سال قبل تمام استدلال طرف ایرانی روی یکی از بدیهیاتی است که خیلی ساده می شود فهمید برای بازیکن گذاشته بودند نه برای باشگاه. اینکه اگر به هر دلیلی برای طارمی باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال ایران رضایتنامه صادر نکنند ، قرارداد فسخ می شود و او باید هرچه گرفته را پس بدهد. ولی ابراهیمی ، وکیل طارمی حتی سر شب دیشب که این خبر منتشر شد هم نوشت:«باشگاه ترکیه ای اصلا برای طارمی درخواست آی تی سی نکرده پس این قرارداد لغو است. او اصلا به اینکه آنها برگه امضا شده ای داشتند که مهدی از زیر اجرای بندهایش در رفته و تمرینات تیم ترکیه ای را ترک کرده است ، اهمیتی ندادند و حاصلش این مجازات سخت امروز است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ