قیمت ولوو Xc40 ،ارزانترین شاسی‌بلند ولوو در ایران +مشخصات فنی

0

جدیدترین شاسی بلند ولوو همزمان با بازارهای جهانی به ایران می آید. شرکت خودروسازی ولوو که پیش از این از ورود جدیدترین و البته ارزانترین شاسی بلند خود یعنی xc40 به بازار خبر داده بود، این محصول جدید را همزمان با عرضه در بازارهای جهانی روانه بازار ایران می کند.

نمایندگی ولوو سواری در ایران مشخصات ولوو xc40 ماشین ولوو سواری ماشین های شاسی بلند موجود در ایران کراس اوورهای موجود در ایران قیمت ولوو xc40 قیمت شاسی بلند Volvo XC40

شرکت عرضه کننده در ایران همزمان با رونمایی و شروع عرضه جدیدترین کراس اوور ولوو در دنیا از عرضه آن در ایران خبر داد. Xc40 کوچکترین و جمع و جور ترین کراس اوور ولوو است که با قیمت ۲۵۰ میلیون تومان در ایران به فروش خواهد رسید.

این شرکت ، پیش از این فروش پنج مدل پر مخاطب ولوو در ایران را آغاز کرده بود و حال همزمان با ورود جدیدترین مدل ولوو به بازار با در نظر گرفتن شرایط تعداد محدودی از این کراس اوور، ایمن و پیشرفته را آغاز کرده است.

مدیر عامل این شرکت با تاکید بر اینکه سواری های ولوو از این پس بنا بر نیاز و درخواست مشتری تولید و وارد کشور خواهد شد گفت: برای این کار مشتری باید سفارش ساخت خودرو را به نماینده هیکو در ایران ارائه دهد. با پرداخت بخش اندکی از مبلغ قرارداد، پیش ثبت نام خودرو انجام می شود.

وی از ورود و رونمایی اولین xc40ولوو در ایران، در آینده ای نزدیک خبر داد و اظهار داشت: ارزانترین suv ولوو با گارانتی این شرکت به ایران خواهد آمد و با ورود خود به بازار خودروهای وارداتی حق انتخابی لوکس برای دوست داران خودروهای اس یو وی به وجود خواهد آورد.

مشخصات فنی ولوو xc40

خودروی XC40 در ابتدا با مدل‌های T4 و T5 عرضه می‌شود. نسخه‌ی D4 چهارچرخ محرک همراه با پیشرانه دیزلی ۴ سیلندر و قدرت خروجی ۱۸۸ اسب بخار است. مدل T5 مانند T4 چهارچرخ محرک خواهد بود؛ اما با پیشرانه‌ی تقویت‌شده به قدرت خروجی ۲۴۴ اسب بخار ارائه می‌شود. وظیفه انتقال قوای محرکه در هر دو مدل بر عهده جعبه‌دنده ۸ سرعته اتوماتیک است

مدل دیگری از این خودرو T3 نام دارد که مدل پایه محسوب می‌شود و سال آینده با پیشرانه ۳ سیلندر تقویت‌شده و قدرت خروجی ۱۵۶ اسب بخار رونمایی خواهد شد. در این نسخه بر خلاف دو مدل دیگر، تنها محور جلو قابلیت به حرکت درآوردن خودرو دارد (دیفرانسیل جلو) و از جعبه‌دنده ۶ سرعته اتوماتیک بهره خواهد برد. ولوو بدون اشاره به زمان دقیق فروش، اعلام کرده است مدل‌های هیبریدی و تمام الکتریکی XC40 نیز در آینده رونمایی خواهند شد.

امکانات و تجهیزات رفاهی xc40ولوو

در نسخه نیمه‌فول این خودرو، از صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی لمسی جهت نمایش دیجیتال وضعیت خودرو، صفحه نمایش ۹ اینچی لمسی همراه با سیستم مسیریابی و قابلیت اتصال به اینترنت، تنظیم سیستم تهویه هوای داخل خودرو به‌صورت مستقل در قسمت جلو و عقب خودرو، چراغ‌های LED، سنسور پارک عقب، صندلی‌های چرمی همراه با گرم‌کن و چرخ‌های ۱۸ اینچی استفاده کرده است. در نسخه‌ی فول‌، ولوو امکانات دیگری مانند استفاده از چرم و آلومینیوم در بدنه داخلی و خطوط سایه‌روشن مشکی در قسمت خارج خودرو به همراه سیستم اگزوز دوگانه و سیستم تعلیق اسپرت اضافه کرده است.

تمامی مدل‌های XC40 دارای محفظه و محل‌های مخصوص قرار دادن وسایل و نوشیدنی در داخل خودرو هستند. ولوو با این فضاسازی عالی، توانسته است به نحوی از هرج‌ومرج ناشی از وجود ظروف غذا و نوشیدنی در داخل خودرو تا حد بسیار زیادی بکاهد. همچنین محفظه‌هایی جهت قرار دادن تلفن همراه با امکان شارژ بی‌سیم، محل‌های برای آویختن وسایل و همچنین مکانی برای سطل زباله در این خودرو تعبیه شده است.

ایمنی ولوو xc40

ولوو اعلام کرده است که مدل ابتدایی این خودرو یا همان T3، با قیمت پایه ۳۷ هزار و ۳۰۰ دلار و نسخه فول آپشن آن با قیمت ۴۷ هزار و ۶۰۰ دلار به مشتریان تحویل خواهد شد. مدل T5 با قیمت ۳۵ هزار و ۲۰۰ دلار برای نسخه مومنتم عرضه خواهد شد. نسخه T4 نیز تابستان سال آینده و با قیمت ۳۳ هزار و ۲۰۰ دلار در دسترس علاقه‌مندان خواهد بود.

بدین ترتیب ولوو XC40 به‌عنوان رقیبی برای خودروهای لوکسی مانند بی‌ام‌و X1، آئودی Q3 و مرسدس بنز کلاس GLA به شمار خواهد رفت. تولید انبوه خودروی XC40 از ماه آینده آغاز خواهد شد؛ اما پیش‌خرید این خودرو با موعد تحویل در اوایل سال آینده میلادی، هم‌اکنون آغاز شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ