مجری زن غیب‌شده ، مصاحبه با روحانی! + عکس

0

به گزارش ساتین : حاشیه های تاخیر در مصاحبه تلویزیونی حسن روحانی با گذشت ۳ روز از آن همچنان ادامه دارد.

بر اساس آخرین اخبار درز کرده از علت واقعی این تاخیر، ابتدا قرار بود ندا سپالو به همراه کاظم روحانی نژاد اجرای برنامه مذکور را بر عهده بگیرند. اما بعد از هماهنگی صورت گرفته سپانلو ناگهان از دسترس خارج می شود و دفتر رییس جمهور بلافاصله بدون هماهنگی با صداوسیما سونیا پوریامین را جایگزین او می کند که با مقاومت رسانه ملی و در نهایت پذیرش این خواسته، مصاحبه با تاخیر آغاز می‌شود.

هنوز علت اصلی خارج شدن ناگهانی سپانلو از دسترس معلوم نیست. اما جالب است که او در مصاحبه پیشین رییس جمهور به همراه شهیدی‌ فر و احمدی افزادی دو مجری دیگر نیز حضور داشت و از آن جمع سه نفره، تنها مجری راه یافته به مصاحبه دوم بود.

همسر ندا سپانلو ندا سپانلو متولد ندا سپانلو مجری مصاحبه تلویزیونی حسن روحانی عکس مصاحبه تلویزیونی حسن روحانی شوهر ندا سپانلو بیوگرافی ندا سپانلو ازدواج ندا سپانلو

در مصاحبه پیشین که بیشتر شبیه یک گزارش یکسویه و بدون چالش بود دو مجری مرد برنامه به ویژه شهیدی فر در مقاطعی از برنامه چنان به تعارف و گاه تمجید و تعریف از روحانی پرداختند که در نگاه مخاطبان، سپانلو به عنوان کسی که کمتر از دو همکارش در جو این گعده شبانه غرق شده بود، شناخته شد.

همسر ندا سپانلو ندا سپانلو متولد ندا سپانلو مجری مصاحبه تلویزیونی حسن روحانی عکس مصاحبه تلویزیونی حسن روحانی شوهر ندا سپانلو بیوگرافی ندا سپانلو ازدواج ندا سپانلو

با این وجود همین مجری که تلاش داشت نقش خود را به عنوان “مجری” و نه “مجیزگو” حفظ کند ناگهان در آستانه مصاحبه دوم روحانی غیب شد تا به جای او دو مجری دیگر، در برنامه ای که چندان نیازمند مجری نبود، برندگان بازیگر نقش اول و نقش مکمل مرد و زن(!) لقب بگیرند.

گفتنی است حاشیه ایجادشده در مصاحبه زنده روحانی باعث شد تا سوالات اصلی مردمی به ویژه در خصوص افتضاح به وجود آمده در توزیع سبد کالا تحت تاثیر آن قرار گیرد.

مرجع :صراط نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ