زن همسایه به خانه مان می آمد و ارتباط کثیف ما هر روز بیشتر می شد تا اینکه! + عکس

0

پسر جوان که به دنبال قتل زن باردار همسایه به قصاص محکوم شده بودبا جلب رضایت اولیای دم از قصاص رهایی یافت و دیروز از جنبه عمومی جرم محاکمه شد.

وحید ۳۰ساله بیست و پنجم اسفند ۹۰ وقتی که ۲۶سال داشت زن ۳۰ساله همسایه به نام عذرا را در خانه اش در شهر قدس با ضربات متعدد چاقو کشت و همانجا بازداشت شد. این متهم در حالی پای میز محاکمه ایستاد که پدر و مادر و همسر عذرا که قیم پسر ۱۴ساله اوست برای وی حکم قصاص خواستند.

در آن جلسه وحید گفت: وقتی نوبت دفاع به وحید رسید پشت تریبون دفاع ایستاد و در حالی که اشک می ریخت گفت: عذرا زن همسایه مان بود. او می گفت از شوهرش دل خوشی ندارد به همین خاطر بعضی وقتها با من تماس می گرفت و با هم صحبت می کردیم. ما با گذشت چند ماه از این ماجرا به هم علاقمند شدیم. عذرا در غیاب شوهرش به خانه مان می آمد و با من درد دل می کرد تا اینکه خواهر و برادرم به این ماجرا پی بردند. آنها به من اعتراض کردند و گفتند باید به این رابطه پایان دهم.

وی ادامه داد: به عذرا گفتم باید ارتباطمان را تمام کنیم اما او قبول نمی کرد. صبح بیست و پنجم اسفند ۹۰ در غیاب پدر و مادرم عذرا به خانه مان آمد و التماس کرد ارتباطم را با او قطع نکنم. او می گفت زن تنهایی است و غیر از من کسی را ندارد. هر چه به او گفتم دست از سرم بردارد گوشش بدهکار نبود تا اینکه با قهر به خانه شان برگشت. من کنترل اعصابم را از دست داده بودم که کارد آشپزخانه را برداشتم و مقابل خانه عذرا رفتم. به محض اینکه در را باز کرد با چاقو به شکمش زدم. من حال طبیعی نداشتم که ضربه های بعدی را به او زدم و همانجا از سوی همسایه ها بازداشت شدم.

وی در حالی که اشک می ریخت به پای اولیای دم افتاد و گفت: باور کنید نمی دانم چرا دست به چنین جنایتی زدم.من اصلا نمی دانستم عذرا باردار است .حالا شرمنده خانواده او هستم و از آنها می خواهم مرا ببخشند.اما اگر حاضر به گذشت نیستند و با اعدام من آرام می شوند تفاضل دیه را می بخشم تا آنها مجبور نباشند تفاضل را دیه را به من بپردازند.

در پایان آن جلسه هیات قضایی وارد شور شد و وحید را به قصاص محکوم کرد.حکم صادره در دیوان عالی کشور مهر تایید خورده و قطعی شده بود که وحید با پرداخت دیه ۱۲۰ میلیون تومانی توانست رضایت اولیای دم را جلب کند. به این ترتیب از قصاص رهایی یافت و دیروز از جنبه عمومی جرم محاکمه شد.

در جلسه رسیدگی به این پرونده که در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی  محسن زالی بوئینی و با حضور یک مستشار تشکیل شد وحید گفت: من دلم برای زن همسایه سوخت و ارتباطم را با او ادامه دادم. وقتی ۲۳ساله بودم عاشق دخترخاله ام شده بودم و می خواستم با او ازدواج کنم اما مادرم مخالفت کرد. به همین خاطر تصمیم گرفتم هیچ وقت ازدواج نکنم. وقتی با زن همسایه آشنا شدم کمتر احساس تنهایی می کردم. من روی او تعصب پیدا کرده بودم. در آن زمان دانشجوی رشته حقوق بودم که در زندان  لیسانس گرفتم و کشتی را به صورت حرفه ای دنبال کردم و در مسابقات زندان نفر اول شدم. قبل از این ماجرا هیچ وقت دست به ارتکاب جرم نزده بودم. هنوز هم نمی دانم چرا دست به چنین کاری زدم.

رابطه جنسی با زن شوهردار حوادث تهران چگونه یک زن شوهردار را عاشق خود کنیم اخبار قتل

وی ادامه داد:وقتی پزشکی قانونی در گزارشی اعلام کرد عذرا با ۲۴ضربه چاقو از پا در آمده خودم هم شوکه شدم.من در زندان توبه کرده و برای اعدام اماده بودم که اولیای دم حاضر به گذشت شدند. مادرم پولی نداشت تا دیه را بپردازد. به همین خاطر خانه مان را فروخت و من شرمنده او و خواهر و برادرهایم هستم.

من از گذشته ام پشیمانم و حالا که زندگی دوباره ای به دست آورده ام قصد دارم گذشته را جبران کنم.

در بین حرف های این متهم مادرش که در دادگاه حضور داشت اشک می ریخت. وحید با دیدن اشک های مادرش به گریه افتاد و بر دستان وی بوسه زد و از مادرش خواست تا او را ببخشد.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تارای صادر کند.وحید طبق ماده ۶۱۲ قانون مجازات اسلامی به ۳ تا ۱۰ سال زندان با احتساب روزهای بازداشت محکوم خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ