ساعت بازی رئال مادرید و دورتموند (لیگ قهرمانان اروپا)

0

دورتموند با بهترین خط دفاعی و خط حمله زهردار برابر رئال مادرید قرار خواهد گرفت که در روزهای خوب خود قرار ندارد.

در این دیدار در یک سوی میدان تیم میزبان یعنی دورتموند حضور دارد که فصل را می توان گفت خیلی خوب شروع کرده است و بوش و شاگردانش توانسته اند تا امروز صدر جدول آلمان را برای خود کنند. آن ها می دانند که در اروپا شرایط فرق دارد و تمامی تیم ها با نگرشی دیگر وارد می شوند و با وجود نتایج نسبتا معمولی رئال مادرید در لالیگا، ولی بازی برابر کهکشانی ها همیشه دشوار خواهد بود و باید در بهترین فرم به مصاف آن ها بروند وگرنه نمی توانند از پس پرافتخارترین تیم اروپا بربیایند.

نتیجه بازی رئال مادرید ساعت بازی رئال مادرید امشب پخش زنده بازی رئال مادرید باشگاه دورتموند آلمان بازی های امشب لیگ قهرمانان اروپا اسامی بازیکنان دورتموند اخبار رئال مادرید

در آن سو اما رئال مادرید است، تیمی که نامش با لیگ قهرمانان اروپا گره خورده است و در هر شرایط و اوضاعی که باشد، مادرید در میان شانس های قهرمانیست و باید از آن ها ترسید، تیمی که قهرمان دو دوره اخیر این رقابت هاست و در این تورنمنت شکل دیگری بر روی آن ها حساب باز می شود. کهکشانی ها کمی از شرایط آرمانی فاصله گرفته اند و با مصدومیت چند بازیکن اصلی شان کمی در بازی هایشان به مشکل خورده اند و آن ها هم می دانند دورتموند در خانه تیم قدرتمندیست و باید با احتیاط فراوان برابر آن ها قرار گرفت.

غایبین دو تیم در این دیدار

زردهای دورتموند در این دیدار شورله، اشملزر، دورم، گریرو، روده و رویس را به دلیل مصدومیت حضور ندارند.

سفیدهای مادرید نیز مارسلو و بنزما و وایخو و تئو و کواچیچ را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهند داشت.

نتایرج و سابقه بازی های رئال مادرید و دورتمند

نبرد این دو تیم در ۶ مسابقه اخیر خیلی نزدیک و برابر بوده است. به طوریکه در این ۶ بازی سهم رئال مادرید پیروزی در ۲ مسابقه، سهم دورتموند ۲ پیروزی و ۲ بازیه هم مساوی شده است. گفتنیست از این ۶ دیدار، ۳ بازی در آلمان بوده است که ۲ مسابقه آن را دورتموند برده است و ۱ بازی هم مساوی شده است.

آمار و ارقامی از دو تیم

– رئال مادرید در ۲۵ بازی از ۲۸ بازی آخر خود در لیگ قهرمانان شکست نخورده است.

– رئال مادرید در ۱۲ بازی از ۱۴ بازی آخر خود در اروپا حداقل ۲ گل زده است.

– دورتموند ۳ بازی آخر خود در لیگ قهرمانان را باخته است.

– دورتموند در ۳ بازی خانگی آخر خود برابر رئال موفق به زدن حداقل ۲ گل شده است.

تاریخ زمان مکان
سه شنبه ۳ مهر ماه ۹۶ ساعت ۲۲:۱۵ به وقت ایران ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ