بهنوش طباطبایی برای اولین بار از طلاقش گفت!

10

بهنوش طباطبایی بازیگری که همیشه از حواشی به دور بود در اواخر زمستان ۱۳۸۹ وارد دوران جدیدی از زندگی اش شد و ازدواجش با مهدی پاکدل دنیای جدیدی را در پیش رویش قرار داد. بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل حدودا ۵ سال و چند ماه زندگی مشترک توأم با فراز و نشیبی را تجربه کردند اما پاک شدن عکس های مشترک و دو نفره این زوج در صفحات اینستاگرام شان باعث ایجاد شک و شبهه هایی در مورد این دو نفر شد و ماجرای جدایی شان قوت گرفت. حالا بعد از گذشت مدتها از این جدایی بهنوش طباطبایی برای اولین بار از این طلاق صحبت کرد.

همسر مهدی پاکدل همسر بهنوش طباطبایی طلاق بهنوش طباطبایی طلاق بازیگران زنان مطلقه سن پایین زنان زیبای مطلقه بیوگرافی مهدی پاکدل بیوگرافی بهنوش طباطبایی بازیگران مطلقه اینستاگرام بهنوش طباطبایی ازدواج مهدی پاکدل ازدواج بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون که اخیرا درامی با نام «زیر سقف دودی» را روی پرده و فیلم-تئاتری به نام «آینه های روبرو» را روی صحنه داشت یک فیلم آماده اکران به نام «لابی» هم دارد با این حال فعالیتش در ماههای گذشته کمتر از قبل بوده است.

بهنوش طباطبایی بازیگر زیر سقف دودی

بهنوش طباطبایی با اشاره به جدایی از همسر سابقش مهدی پاکدل و ربط آن با این کم کاری گفت:در سال گذشته با توجه به شرایطی که داشتم و همین طور به دلیل جدایی از همسر سابقم تصمیم گرفتم زمان بیشتری را به خود اختصاص دهم؛ بنابراین فقط یک فیلم را پذیرفتم اما امسال قصد دارم پیشنهادات سینمایی را جدی تر بگیرم.

طباطبایی در ادامه درباره تنها کاری که سال قبل بازی کرد با نام «زیر سقف دودی» که به طلاقهای عاطفی و زندگیهای پنهانی زوجهای دچار مشکل میپردازد بیان داشت:جدای از فیلمنامه که به روابط انسانی در چارچوب خانواده می پردازد و معضل جدی آن را در رابطه با خانواده مطرح میکند من هم به دلیل رشته تحصیلیم که روانشناسی است بسیار علاقمند به مطرح کردن و نشان دادن این معضلات هستم. از طرفی سینمای پوران درخشنده برایم حس نوستالژیک دارد و از کودکی با «پرنده کوچک خوشبختی» سینمای ایشان را دنبال کردم.
این بازیگر ۳۶ساله درباره ایفای نقش همسر صیغه ای فرهاد اصلانی در «زیر سقف دودی» گفت:اولین موضوعی که با درخشنده بر سر آن توافق کردیم اینکه رعنا مانند همه زنهای دوم اغواگر و دارای سوءنیت نباشد و ما عشق و علاقه واقعی او را به بهرام ببینیم. علاقه به داشتن عشق و محبت در زندگی، علاقه به داشتن فرزند و داشتن محیطی گرم و سالم برای زندگی.

همسر مهدی پاکدل همسر بهنوش طباطبایی طلاق بهنوش طباطبایی طلاق بازیگران زنان مطلقه سن پایین زنان زیبای مطلقه بیوگرافی مهدی پاکدل بیوگرافی بهنوش طباطبایی بازیگران مطلقه اینستاگرام بهنوش طباطبایی ازدواج مهدی پاکدل ازدواج بهنوش طباطبایی

عکس بهنوش طباطبایی و همسر سابقش مهدی پاکدل

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 10 )
  1. یاد خدا می گوید

    قَالَ رَ‌بِّ اجْعَل لِّی آیَهً ۖ قَالَ آیَتُکَ أَلَّا تُکَلِّمَ النَّاسَ ثَلَاثَهَ أَیَّامٍ إِلَّا رَ‌مْزًا ۗ وَاذْکُر‌ رَّ‌بَّکَ کَثِیرً‌ا وَسَبِّحْ بِالْعَشِیِّ وَالْإِبْکَارِ‌ ﴿۴١﴾ «آل عمران» [زکریا] گفت: «پروردگارا، براى من نشانه‌اى قرار ده.» فرمود: «نشانه‌ات این است که سه روز با مردم، جز به اشاره سخن نگویى؛ و پروردگارت را بسیار یاد کن، و شبانگاه و بامدادان [او را] تسبیح گوى.» (۴۱)
    فَاصْبِرْ‌ إِنَّ وَعْدَ اللَّـهِ حَقٌّ وَاسْتَغْفِرْ‌ لِذَنبِکَ وَسَبِّحْ بِحَمْدِ رَ‌بِّکَ بِالْعَشِیِّ وَالْإِبْکَارِ‌ ﴿۵۵﴾ «غافر» پس صبر کن که وعده خدا حق است و براى گناهت آمرزش بخواه و به سپاس پروردگارت، شامگاهان و بامدادان ستایشگر باش. (۵۵)

    1. خطاط می گوید

      What؟؟؟؟؟؟!!!!

      1. ناشناس می گوید

        چی؟؟؟؟؟؟!!!!

    2. داداش محمد می گوید

      هذا فاضا اخوی

      1. ناشناس می گوید

        فاز داداش نه فاض

    3. مهرداد می گوید

      خدا همه ره آدم کند

      1. ناشناس می گوید

        بنده از مدیریت محترم بسیار ممنونم که آیات قرآن رو در این صفحات منتشر میکنند،حقیقتاً در مورد قرآن بسیار کوتاهی بوده و هست،إن شاءالله موفق باشید واقعاً چند تا از ما تا آخر عمرمون یه دور آیات قرآن و تفسیر و تحقیق و ترتیل اساتید مختلف رو استفاده میکنیم؟امید که تلنگری باشه تا در کنار علاقه به موسیقی و علاقه وافر به آشنایی با آلبوم تمامی خوانندگان کمی هم چشم و گوشمون به آیات قرآن بخوره!

  2. ف می گوید

    معمولا کسانیکه تصاویر اغراق شده از عشقشون میگیرن مثل پاکدل و طباطبایی کارشون به طلاق میکشه بازیگرا چه با خودشون چه با غیر خودشون ازدواج کنن هر آن احتمال طلاقشون هست

  3. زیبا احمدپور از تبریز می گوید

    من خودم حق طلاق دارم چون اگر پیام اذیتم کنه اصلا قباحت نداره طلاقم نمی تونم یک عمر باهاش سر کنم که همش بهم بگه زیبای احمق تو با زندگیم بازی کردی می تونم؟ ادم باید خودش عاقل باشه

  4. محمودی می گوید

    چی؟