عکس استوری محسن افشانی جنجالی شد!

0

استوری عجیب محسن افشانی در شب تاسوعا

محسن افشانی بازیگر جوان سینما و تلوزیون که چند روزی است در دوبی به سر می برد، شب گذشته با ارسال این تصویر در بخش استوری اینستاگرام خود جنجال ساز شده و مورد هجوم و سرزنش بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت.
هنوز هدف و انگیزه ی او از این کار مشخص نیست اما سریعا این تصویر را پاک کرده و در ویدئویی کسانی که به این عکس واکنش نشان داده بودند را مورد سرزنش قرار داد.

در بیست و چهار ساعت گذشته عکسی در استوری اینستاگرام «محسن افشانی» بازیگر جوان سینما و تلویزیون دیده شده، که حسابی جنجالی شده است.

محسن افشانی بازیگر

هر چند این عکس به سرعت از پیج محسن افشانی حذف شده اما گفت وگوها درباره ی آن در فضای مجازی ادامه دارد و کامنت های زیادی در زیر پست های دیگر او در این باره نوشته شده است.

محسن افشانی به این موضوع واکنش نشان داد

او نوشت:گر حکم شود که مست گیرند در شـهر هر آنچه هست گیرند. ولی ما که چیزی ندیدیم! اونی که واقعاً دیده بیاد به ما هم نشون بده… بالاخره که پام میرسه مملکتم! برسم، زخمی میکنم مسبب این حواشی رو! خیلی هاتون روز تاسوعا و عاشورا تهمت زدین بهم، حلالتون اما به این خرده آبرویی که دارم، صاحب همین روزا شاهده حقانیتمه… اگه بال و پَرَم بریزه، آبروم نمیریزه؛ با اینکه خیلیاتون با من طرف شدین! یه تنه همه تونو حریفم بسم الله من و چیزی که میدونم نبوده شما همه با وجدانتون جانمازاتون رو آب بکشید نوبت خجالتتون هم میرسه… با تک تکتون سرِ همون پُل معروفه چشم تو چشم میشم! “میگذریم” چون اینم میگذره.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ