آموزش پیدا کردن کانال تلگرام ،ربات تلگرام و گروه تلگرام

3

سرچ در تلگرام ، جستجو گروه در تلگرام ،  در تلگرام چگونه با داشتن آدرس ، وارد یک کانال شویم ،  آموزش جستجوی گروه در تلگرام

شما به راحتی و از طریق خود برنامه تلگرام می‌توانید ربات ها و کانال های مختلف را جستجو یا اصطلاحا سرچ کنید. بدین منظور فقط کافیست که نام ربات یا کانال مد نظرتان را بدانید. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه جستجوی کانال تلگرام و ربات تلگرام از طریق خود این مسنجر بپردازیم.

مقدمه‌ای در رابطه با جستجوی کانال تلگرام و ربات تلگرام

شاید برایتان پیش آمده باشد که نام یک کانال یا ربات را بدانید، اما ندانید که چطور باید از طریق خود تلگرام به آن دسترسی پیدا کنید! انجام این عمل به سادگی امکانپذیر است. شما فقط با طی کردن چند مرحله ساده می‌توانید از طریق خود برنامه تلگرام، ربات ها و کانال های مورد نظرتان را جستجو و در صورت نیاز از آن‌ها استفاده کنید.

نحوه جستجوی کانال تلگرام و ربات تلگرام

اگر نام یک ربات یا کانال را می‌دانید و قصد دارید که در تلگرام به جستجوی آن پرداخته و در صورت نیاز عضو آن شوید، کافیست که مراحل ساده زیر را طی کنید:

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید.
  • آیکون “ذره بین” موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس کنید.
  • نام ربات یا کانال مد نظرتان را وارد کنید.
  • در این شرایط ممکن است بخش‌های مختلفی نمایان شود که هر یک مربوط به موضوعات منحصر به فرد دربرگیرنده عبارت جستجویی شما می‌شوند. این بخش‌ها ممکن است شامل مواردی همچون Contacts، Global Search، Messages و غیره باشند. بخشی که مجموعه ربات ها و کانال های هم‌سو با عبارت جستجو شده شما را نمایش می‌دهد، بخش Global Search است!

بنابراین با طی کردن مراحل فوق در بخش Global Search مجموعه ربات ها و کانال هایی که نام آن‌ها با عبارت جستجو شده شما هم سو هستند را مشاهده خواهید کرد. در این بخش برای تفکیک ربات ها از کانال ها، نمادهای خاصی ارائه شده‌اند. در کنار نام ربات‌ها یک آیکون شبیه به “سر ربات” را مشاهده می‌کند، اما در کنار نام کانال‌ها یک آیکون “بلندگو” ارائه شده است. با انتخاب هر یک از کانال ها یا ربات های مورد نظر قادر به مشاهده صفحه آن‌ها خواهید بود.

نکته: در مورد کانال باید به دو موضوع توجه داشته باشید. اول اینکه کانال های خصوصی یا پرایوت (Private Channel) تلگرام قابل جستجو نبوده و در لیست جستجو نمایش داده نمی‌شوند. دوم اینکه نام کانال صرفا عبارتی نیست که در کنار عکس کانال مشاهده می‌کنید! نام کانال در واقع عبارتی است که در صفحه اطلاعات کانال مورد نظر در کنار نماد @ یا عبارت t.me/ نوشته شده است. با جستجوی این عبارت است که قادر به یافتن کانال می‌شوید نه عبارتی که در کنار عکس کانال نوشته شده است. بنابراین برای جستجوی کانال تلگرام باید از این عبارت استفاده شود.

 میخواستم بدونم چطور میشه یه گروه در شبکه تلگرام سرچ کرد و حتما باید کسی آدم کنه تا بتونم داخل گروه بشم؟

بله نمیتوان سرچ کرد… یا باید ی نفر ادد کنه و یا با لینک گروه وارد میشوید..

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 3 )
  1. مسعود می گوید

    Rasol Gh:
    سلام دوستان

    به گروه بازار امروز ( لاله زار ) خوش آمدید .

    در اینجا شما با محصولات برق صنعتی و BMS آشنا خواهید شد.
    سوالات خود را در مورد برق صنعتی , ساختمانی مطرح کنید و تبادل اطلاعات بحث و گفتگو آزاد است .

    جهت تهیه و استعلام لوازم برق صنعتی و روشنایی , قیمت قطعات و مشاوره و طراحی و ساخت تابلوهای برق صنعتی و ساختمانی   تماس حاصل
    نمایید .

  2. hosenmhz می گوید

    نظری ندارم

  3. hosenmhz می گوید

    ولی اگر کسی برای تولید قارچ وکمپوستر نیازی به همکاری داشت در خدمتیم البته غیر تولید ساخت وتعمیر تمامی دستگاهای چه پرورش قارچ وچه درکمپوستر سازی را اینجانب حسین مهردادیان پسر سومین نفر از کسانی که قارچ درایران پرورش دادممنون اگر منتشرش کنید