“برکه” دختر سام درخشانی کی به دنیا می آید؟!

0

سام درخشانی به زودی پدر میشود ، این خبری بود که چندی پیش کامبیز دیرباز در برنامه من و شما اعلام کرد و بعد از او سام درخشانی در یک گفتگو این خبر را تایید کرد و خبر از تولد دخترش برکه در آذرماه داد.
۲۶ خرداد ماه سال ۹۴ بود که سام درخشانی با انتشار تصویری خبر ازدواجش را به صورت رسمی اعلام کرد و به تمام شایعات پیرامونش خاتمه داد و اکنون بعد از گذشت دو سال از ازدواج این هنرمند جوان کامبیز دیرباز خبر پدر شدنش را منتشر کرد و اکنون سام درخشانی در یک گفتگو این خبر را تایید کرد.

برکه دختر سام درخشانی آذر به دنیا می آید

همسر عسل امیرپور همسر سام درخشانی نام فرزندان بازیگران دختر سام درخشانی بیوگرافی سام درخشانی اینستاگرام سام درخشانی

سام درخشانی در کنار همسرش

سام درخشانی  گفت:کامبیز دیرباز پیش دستی کرد و این خبر را داد.این موضوع از آن اتفاقات ویژه در زندگی هر کسی است، مخصوصا برای من که خیلی بچه دار شدن را دوست دارم و دوست داشتم که در یک فرصت مناسب این را اعلام کنم. ولی آنقدر کامبیز ذوق داشت و هیجان زده بود که این خبر را زودتر داد. همسرم باردار است و به امید خدا آذرماه دخترمان به دنیا می آید. همیشه اعلام کرده بودم که اگر دختردار شوم که خیلی هم دوست داشتم فرزندم دختر باشد اسمش را برکه می گذارم. به نظرم “برکه” اسم منحصر به فردی است و همخوانی آن با نام خانوادگی من که می شود “برکه درخشانی” حس یک برکه درخشان را می دهد و این اسم را خیلی دوست دارم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ