حامد هاکان (خواننده) درگذشت +بیوگرافی و علت مرگ

0

علت مرگ حامد هاکان خواننده

حامد هاکان خواننده و آهنگساز امروز دار فانى را وداع گفت. این خبر از آنجایى شکل رسمى به خود پیدا کرد که فرزاد فرزین ؛ یکى از دوستان و همکاران او در صفحه اش با انتشار تسلیت آن را اعلام کرد.

برخی از منابع خبری علت مرگ حامد هاکان خواننده را ایست قلبی گفتند.

علت مرگ و میر در ایران خانواده حامد هاکان بیوگرافی حامد هاکان بیماری خواننده ایست قلبی

بیوگرافی حامد هاکان را در ادامه می توانید مشاهده کنید:

  • نام:حامد
  • نام خانوادگی:هاکان
  • محل تولّد:شهر ری
  • تاریخ تولّد: ۱۷/ ۵ / ۱۳۶۲

هاکان سه برادر و یک خواهر دارد او ازدواج نکرد. در یک خانواده مذهبی به دنیا آمده بود و از دوران کودکی به خواندن علاقه زیادی داشته است.

حامد هاکان در ۱۶ یا ۱۷ سالگی روحیاتش تغییر کرد و به سمت موسیقی پاپ کشیده شد.

آشناییش با کامپیوتر خیلی سریع باعث پیشرفت او شد و رشته تحصیلی او کامپیوتر بود.

مشوق اصلی خود را در زمینه موسیقی دایی اش میداند که در این راه خیلی به او کمک کرده است؛ نام خانوادگیش را از ذاکری نسب به هاکان تغییر داد که این نام، ترکی است و انتخاب آن داستان جالبی دارد.

علت مرگ و میر در ایران خانواده حامد هاکان بیوگرافی حامد هاکان بیماری خواننده ایست قلبی

تصاویر حامد هاکان

تابستان سال ۱۳۸۳ اولین آلبوم خود را با نام (قاتل حرفه ای) با ۱۲ تراک بصورت اینترنتی منتشر کرد که از جمله آهنگ های آن میتوان به (قاتل حرفه ای ؛ غم دریا ؛ نپیچون مارودیگه ؛ ندای من ؛ خدای من ؛ دنیا ؛ سپیده و……) اشاره کرد.

با این آلبوم به عنوان یکی از سیاه خوانان موسیقی پاپ معرفی شد ، بعد از آن به دنبال موسیقی الکترونیکی و سازهای مربوط به آن رفت و یکی از اولین کسانی بود که از Dj در موسیقی اش استفاده کرد که از جمله آنها میتوان به قطعه زیبای (سگ محلی) اشاره کرد. بعد از آلبوم قاتل حرفه ای حامداز طریق یکی از دوستان با محسن چاوشی آشنا شد و در آلبوم محسن چاوشی (خودکشی ممنوع) به عنوان خواننده میهمان حضور داشت که از جمله در همین تراک خودکشی ممنوع اوست که با محسن چاوشی مصاحبه کوتاهی انجام میدهد و نیز در تراک آهای خبر نداری و تراک آخر این آلبوم حظور دارد.

علت مرگ و میر در ایران خانواده حامد هاکان بیوگرافی حامد هاکان بیماری خواننده ایست قلبی

حامد هاکان در تابستان ۱۳۸۴ (آلبوم قاتل حرفه ای ۲) را با همکاری محسن چاوشی آماده و روانه بازار کرد و انتشار این آلبوم شهرت آن را دوچندان کرد.

سبکی که حامد هاکان به موسیقی پاپ ایران آورد سبک جدیدی بود ، بله سبک سیاه که تا آن زمان کسی با این سبک زیبا آشنا نبود. بعد از (آلبوم قاتل حرفه ای ۲) حامد در سال ۱۳۸۵ آلبوم مشترکی با آقای علی ایرج به نام (لوتی دست خوش) را آماده کرد؛ ولی متاسفانه به دلیل بعضی مسائل این آلبوم روانه بازار نشد و بعضی تراک های این آلبوم بدون اجازه حامد منتشر شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ