اطلاعیه موسسه اعتباری نور درباره اختلالات و تجمع مردم

0

موسسه اعتباری نور ار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ضمن عذرخواهی از مشتریان موسسه اعتباری نور، اختلال مقطعی یک ساعته پیش آمده در حساب مشتریان این موسسه که به دلیل بروزرسانی نرم افزار جدید رخ داد، رفع و اصلاح شد و هیچگونه مشکل و جای نگرانی نیست.

در ادامه‌ی اطلاعیه‌ی روابط عمومی موسسه نور آمده است: نرم‌افزار مربوط به نرم افزار حساب‌های مشتریان موسسه در حال بروزرسانی و یکپارچه سازی است و اختلال یک ساعتی پیش آمده در حساب مشتریان  اصلاح و رفع شد و همه برداشت های حساب مشتریان به حسابشان برگشت داده شد. این گزارش حاکیست برداشت از حساب مشتریان به دلیل اختلال در انتقال دیتا یا اطلاعات حساب‌های مشتریان جهت اصلاح و بروزرسانی حساب‌های مشتریان رخ داده و این اقدام  به منظور یکپارچه سازی و بروز رسانی نرم‌افرازهای مربوط به حساب‌های مشتریان موسسه مالی و اعتباری نور در سراسر کشور بوده است. روابط عمومی موسسه نور ادامه داد: هیچ گونه مشکلی بابت برداشت از حساب مشتریان نیست و تمام وجوه برداشت شده به حساب مشتریان برگشت داده شد.


پیامک های برداشت از حساب، سپرده گذاران موسسه مالی نور در بندرعباس را نگران کرد

ساعتی پیش ایرنا گزارش داده بود:

پیامک های برداشت ناگهانی از حساب های سپرده گذاران، مشتریان این موسسه در بندرعباس را نگران کرد و موجب حضور عده ای از مشتریان مقابل شعبه گلشهر این موسسه در بندرعباس شد.

مشتریان معترض، دوشنبه شب در گفت و گو با ایرنا، ضمن انتقاد از برداشت بدون اطلاع رسانی قبلی، میزان برداشت ها را متغیر و بین ۱۰میلیون تا ۲۰۰میلیون تومان اعلام کردند.

این عده که تعداد آنها به حدود ۵۰نفر می رسید، خواستار توضیح مسئولان موسسه دراین باره بودند.

پس از حدود یک ساعت، برخی مسئولان موسسه نور بین مردم حاضر شده و علت برداشت از حساب ها را انتقال وجوه به حساب های دیگری برای تغییر در چگونگی نرخ سود اعلام کردند.

در همین حال موسسه نور ساعت ۱۹و ۲۰دقیقه دوشنبه شب با انتشار اطلاعیه ای در کانال تلگرامی رسمی خود،مسائل فنی و تست سامانه بانکی جدید با نام نوران را دلیل برداشت و انتقال وجه از حساب های مشتریان اعلام کرد.

موسسه اعتباری نور دارای ۱۲ شعبه در استان هرمزگان است که هفت شعبه آن در بندرعباس قرار دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ