حضور قدرتمند یاماها در نمایشگاه توکیو بامعرفی یک سوپراسپرت +عکس

0

گروه صنعتی یاماهای ژاپن که در زمینه خودرو، موتورسیکلت و لوازم برقی فعالیت کرده و محصولات با کیفیت آن طرفداران بسیاری دارد از خودروی هیبریدی خود در نمایشگاه اتومبیل توکیو که ۲۵ اکتبر جاری برگزار می‌شود رونمایی می‌کند.

این شرکت با سابقه ژاپنی پیش از این در سال ۲۰۱۵ از خودروی مفهومی Sport Ride رونمایی کرده بود و انتظار می‌رود که خودرویی که ماه جاری رونمایی می‌شود تکامل یافته آن باشد.

نمایشگاه خودرو معرفی خودرو مجله خودرو شرکت یاماها ژاپن خودرو یاماها

خودروی فوق یک اتومبیل مسابقه‌ای فوق سبک و در کلاس خودروهایی همچون لوتوس و آلفارومئو ۴C بوده که توسط گوردون موری، طراح مشهور مک لارن F1 تحت پلت فرم iStream طراحی شده که از ویژگی استفاده فراگیر از فیبرکربن به منظور کاهش وزن به ۷۵۰ کیلوگرم برخوردار است.

تاکنون مشخصات بیشتری از این خودرو و پیشرانه آن منتشر نشده است، اما احتمال می‌رود که یک نمونه ۳ سیلندر یک لیتری توربوشارژ باشد که توسعه یافته و با پلاگین هیبرید عرضه خواهد شد.

نمایشگاه خودرو معرفی خودرو مجله خودرو شرکت یاماها ژاپن خودرو یاماها

Yamaha Sports Ride Concept First With Gordon Murray-Designed iStream Carbon

نمایشگاه خودرو معرفی خودرو مجله خودرو شرکت یاماها ژاپن خودرو یاماها نمایشگاه خودرو معرفی خودرو مجله خودرو شرکت یاماها ژاپن خودرو یاماها نمایشگاه خودرو معرفی خودرو مجله خودرو شرکت یاماها ژاپن خودرو یاماها نمایشگاه خودرو معرفی خودرو مجله خودرو شرکت یاماها ژاپن خودرو یاماها

منبع : جام جم آنلاین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ