وحید مهین دوست در کنار همسر و فرزندش +عکس و بیوگرافی

1

وحید مهین دوست پای ثابت سریال های طنز مهران مدیری می باشد که بیشترین همکاری را با وی انجام داده است.

سریال هایی مانند پاروچین که بسیار پر مخاطب و پر ببیننده بود و همچنین شب های برره و دیگر سریال های مهران مدیری که او از بازیگرانی است که حضور ثابت در این مجموعه ها دارد.

در تصویر زیر جشن تولد فرزند وحید میهن دوست را در کنار همسرش مشاهده می کنید.

همسر وحید مهین دوست همسر بازیگران نام فرزندان بازیگران بیوگرافی وحید مهین دوست اینستاگرام بازیگران

روزها شبها ساعتها لحظه ها ثانیه ها میایند و میروند
تو تنها ماندگار زندگی منی و میمانی تا ماندن معنا دارد
تولدت مبارک افسانه من صبور سرکشیهای من

همسر وحید مهین دوست همسر بازیگران نام فرزندان بازیگران بیوگرافی وحید مهین دوست اینستاگرام بازیگران

وحید میهن دوست در کنار همسر و پسرش (رستا)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. ادریس (ع) 2 بار در قرآن می گوید

    وَاذْکُرْ‌ فِی الْکِتَابِ إِدْرِ‌یسَ ۚ إِنَّهُ کَانَ صِدِّیقًا نَّبِیًّا ﴿۵۶﴾ وَرَ‌فَعْنَاهُ مَکَانًا عَلِیًّا ﴿۵٧﴾ أُولَـٰئِکَ الَّذِینَ أَنْعَمَ اللَّـهُ عَلَیْهِم مِّنَ النَّبِیِّینَ مِن ذُرِّ‌یَّهِ آدَمَ وَمِمَّنْ حَمَلْنَا مَعَ نُوحٍ وَمِن ذُرِّ‌یَّهِ إِبْرَ‌اهِیمَ وَإِسْرَ‌ائِیلَ وَمِمَّنْ هَدَیْنَا وَاجْتَبَیْنَا ۚ إِذَا تُتْلَىٰ عَلَیْهِمْ آیَاتُ الرَّ‌حْمَـٰنِ خَرُّ‌وا سُجَّدًا وَبُکِیًّا ۩ ﴿۵٨﴾ «مریم» و در این کتاب از ادریس یاد کن که او راستگو و پیامبر بود. (۵۶) و [ما] او را به مقامى بلند ارتقا دادیم. (۵۷) آنان کسانى از پیامبران بودند که خداوند بر ایشان نعمت ارزانى داشت: از فرزندان آدم بودند و از کسانى که همراه نوح [بر کشتى‌] سوار کردیم؛ و از فرزندان ابراهیم و اسرائیل و از کسانى که [آنان را] هدایت نمودیم و برگزیدیم؛ [و] هر گاه آیات [خداى‌] رحمان بر ایشان خوانده مى‌شد، سجده‌کنان و گریان به خاک مى‌افتادند. (۵۸)
    وَإِسْمَاعِیلَ وَإِدْرِ‌یسَ وَذَا الْکِفْلِ ۖ کُلٌّ مِّنَ الصَّابِرِ‌ینَ ﴿٨۵﴾ وَأَدْخَلْنَاهُمْ فِی رَ‌حْمَتِنَا ۖ إِنَّهُم مِّنَ الصَّالِحِینَ ﴿٨۶﴾ «انبیاء» و اسماعیل و ادریس و ذوالکفل را [یاد کن‌] که همه از شکیبایان بودند. (۸۵) و آنان را در رحمت خود داخل نمودیم، چرا که ایشان از شایستگان بودند. (۸۶)