خانم بازیگر: هم بازی شدن با خواهرم برایم جذاب بود

0

فیلم «دریاچه ماهی» به کارگردانی مریم دوستی اکنون در سینماهای کشور اکران است. این فیلم نگاهی به وقایع پس از جنگ ایران و عراق دارد و داستان چند خانواده را روایت می‌کند که در نقطه مشترکی به یکدیگر می‌رسند و در این میان عشق گمشده‌ای پیدا می‌شود. بازیگران این فیلم عبارتند از :افشین هاشمی، ستاره اسکندری،لاله اسکندری، علی دهکردی ،حدیثه تهرانی، صحرا اسدالهی، علی نجاریان، حسین باشه آهنگر،نادر فلاح.

مصاحبه بازیگران خواهر لاله اسکندری خواهر ستاره اسکندری بیوگرافی لاله اسکندری بیوگرافی ستاره اسکندری بازیگران فیلم دریاچه ماهی

ستاره اسکندری بازیگر فیلم «دریاچه ماهی» درباره حضور در این فیلم گفت: «مهمترین موضوعی که من را برای بازی در این فیلم جذب کرد نوع نگاه کارگردان نسبت به جنگ و دفاع مقدس بود. همواره ما نقش مردها را در جنگ پر رنگ نشان داده‌ایم. کمتر به خانواده‌ها و زن‌ها توجه کرده‌ایم در صورتی که زن‌ها در پشت جبهه‌ها تاثیر بسیار زیادی داشته‌اند. نقش من در این فیلم به عنوان زنی است که انتظار را در چهره‌اش به خوبی می‌توان دید. «فروغ» به عنوان زنی در «دریاچه ماهی» بازی می کند که نمی‌تواند شهادت همسرش را بپذیرد و منتظر می‌ماند، در صورتی که می‌داند دیداری وجود ندارد. این فیلم توجه ویژه‌ای به شهدای غواص داشت. از این جهت برای من جذاب بود.»

او ادامه داد: «حضور لاله اسکندری در این فیلم هم برای من جذاب بود به این دلیل که این بار نقش خواهر را در کنار من بازی نمی‌کرد. مریم دوستی به عنوان یک فیلم اولی فیلم خوبی را ساخته است. نکته جالب اینکه کارگردانان فیلم اولی به خوبی کار می‌کنند و استعداد بسیار خوبی هم دارند. البته در ابتدا کمی شک داشتم زیرا بازگشت به آن دوران و بازی در آن نقش کمی پیچیده بود. تا به امروز به عنوان یک بازیگر نقش اول در فیلم های دفاع مقدسی حضور نداشتم و این تجربه بسیار خوبی بود. علاقه زیادی به ژانر جنگ دارم البته ژآنر جنگ با خروجی ضد جنگ را بیشتر می پسندم.»

اسکندری درباره اکران این فیلم گفت: «متاسفانه این اتفاقات اپیدمی شده است. برای «دریاچه ماهی» هم این اتفاق افتاد. سانس های بی ربط و عدم توجه به این فیلم باعث شد تا کارگردان این فیلم مریم دوستی از ادامه اکران انصراف دهد. جالب است این فیلم با یک تک سانس و یک سینما اکران شد و بی توجهی عجیبی به فیلم صورت گرفت. «خانه کاغذی» و «دریاچه ماهی» دو فیلمی هستند که مخاطبان را به فکر وا می دارند و هیچ شباهتی به فیلم های سرگرم کننده و کمدی ندارند.»

مصاحبه بازیگران خواهر لاله اسکندری خواهر ستاره اسکندری بیوگرافی لاله اسکندری بیوگرافی ستاره اسکندری بازیگران فیلم دریاچه ماهی

ستاره اسکندری درباره حضور در جشنواره سی و ششم گفت: «حضور کوتاهی در فیلم «سرو به زیر آب» دارم. تنها فیلمی است در جشنواره خواهم داشت. نمی دانم آیا پیشنهاد داشته باشم یا خیر. اما اگر بخواهم از بهترین تجربه ام در سینما صحبت کنم. می توان حضور در فیلم «نیمه شب اتفاق افتاد» نام ببرم. تجربه بسیار خوبی بود و فکر می کنم بهترین فیلمی بود که در آن حضور پیدا کردم.»

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ