روش جالب پیدا کردن همسر در چین! +عکس

0

بازاری در چین وجود دارد که مادرها تصاویری از فرزندشان به همراه مشخصاتش به دیوار می‌چسبانند تا سوژه‌ای برای ازدواج فرزندشان پیدا شود!

این مکان به “بازار همسریابی” هم معروف شده است و جالب اینجاست که تا به حال زوج های بسیاری به همین صورت با هم ملاقات کرده و زندگی تشکیل داده اند. والدین چینی اعتقاد دارند فرزندانشان بیش از حد سرگرم کار هستند و زمان برای یافتن بهترین همسر ندارند.

همسریابی یکی از مشکلاتی است که در تمام دنیا دیده می شود. در کشورهایی که جمعیت آن ها بسیار زیاد است این مشکل بیش از دیگر نقاط دنیا دیده می شود. یکی از این کشورها که جمعیت آن همیشه رکوردشکن بوده است “چین” نام دارد!

همسریابی شوهر یابی خواستگار یابی بازار همسریابی اخبار چین آموزش همسر یابی آموزش شوهر یابی

چینی ها برای حل مشکلات همسریابی حرکتی عجیب انجام داده اند. در این روش جدید والدینی که فرزندان دم بخت دارند آگهی هایی را تنظیم کرده و به یکی از پارک های بزرگ شانگهای می روند تا مراسم همسریابی با آگهی را انجام دهند.

هر شنبه و یکشنبه و تحت هر شرایطی که باشد والدین به این پارک می آیند و اگهی فرزندشان که شامل اسم و نام خانوادگی به همراه میزان در آمد است روی دیوار می چسبانند تا والدین دیگر یا افرادی که خواهان ازدواج هستند آن را خوانده و برای ازدواج تصمیم گیری کنند.
در آخر هفته ها این پارک مملو از کاغذهای تبلیغاتی است که جوانان دم بخت را نشان می دهد. به هرکجای این پارک که نگاه کنید از درختان تا دیوارها پوشیده از کاغذهای مختلف است که با اعداد واسامی پر شده اند.
این مکان به “بازارهمسریابی” هم معروف شده است و جالب اینجاست که تا به حال زوج های بسیاری به همین صورت با هم ملاقات کرده و زندگی تشکیل داده اند. والدین چینی اعتقاد دارند فرزندانشان بیش از حد سرگرم کار هستند و زمان برای یافتن بهترین همسر ندارند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ