بازیگران سریال سرزمین مادری (سرزمین کهن) +عکس و زمان پخش

0

سریال سرزمین کهن کمال تبریزی ، بازیگران سریال سرزمین کهن ، دیالوگ جنجالی سرزمین کهن ،سریال سرزمین کهن چه شد ،عوامل سریال سرزمین کهن ،زمان پخش سریال سرزمین مادری ،سریال سرزمین کهن کی پخش میشود

سرزمین مادری (سرزمین کهن) یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی کمال تبریزی که به بررسی وقایع سیاسی- تاریخی – اجتماعی ایران از سال ۱۳۲۰ خورشیدی تا انقلاب ۱۳۵۷ و در بستر زندگی یک پسر نوجوان می‌پردازد.

بنابر زمان‌بندی اعلام‌شده، پخش سریال قرار بود ۵ دی ۱۳۹۲ از تلویزیون شبکه سه ایران انجام شود که با استدلال‌هایی همچون بازنگری در پوشش بازیگران زن و همچنین آنچه که نارضایتی مسئولان صدا و سیما از کم‌رنگ بودن نقش جریانات اسلامی در پیروزی انقلاب ۱۳۵۷ خواندند، با تأخیر روبرو شد تا برخی صحنه‌های آن دوباره فیلمبرداری شود؛ که نهایتاً ۳ بهمن ۱۳۹۲ روی آنتن رفت اما پس از پخش چهار قسمت از سریال، پخش ان توقیف شد تا سریال اصلاح شود قرار است دوباره این سریال پخش شود.

سریال سرزمین کهن کی پخش میشود سریال سرزمین کهن زمان پخش سریال شبکه سه دیالوگ جنجالی سرزمین کهن جنجال سرزمین کهن پشت صحنه سرزمین کهن بازیگران سرزمین مادری (کهن)

لازم به ذکر است که این سریال از شبکه سه بزودی و بنام سرزمین مادری اغاز به پخش خواهد کرد.

در بخشی از دیالوگ این سریال چهره فرقه دموکرات آذربایجان (امیر آقایی) خطاب به خانم بزرگ می‌گوید: “اگر بابای من جوال فروش بود ، بابای تو کاسه لیس پدرشوهرت بود که اونم سگ انگلیسارو سرپا می گرفت ، تو از کدوم پاره تنت داری حرف می زنی. می‌خواهید فردا سر کلاس برای بچه‌ها قصه اینکه بختیاری‌ها چطور بختیاری شدند را بگویم؟

فازهای سرزمین کهن

فاز اول سریال از سال ۱۳۲۰ تا ۱۳۳۲ را شامل می‌شود که حوادث این دوران از قبیل موقعیت ایران در جنگ جهانی دوم و ملی شدن صنعت نفت و سایر حوادث را نشان می‌دهد که با کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ به پایان می‌رسد که شامل ۲۲ قسمت است. فاز دوم سریال از سال ۱۳۳۸ تا ۱۳۴۲ را شامل می‌شود که حوادث این دوران را تا قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ نشان می‌دهد که شامل ۲۱ قسمت است. فاز سوم از سال ۱۳۵۴ تا ۱۳۵۷ را شامل می‌شود حوادث این دوران را تا ۲۹ بهمن ۱۳۵۷ شامل می‌شود که شامل ۲۳ قسمت است.

روابط عمومی شبکه سه سیما تاکید کرد که سریال «سرزمین مادری» کمال تبریزی با توجه به تغییرات و بازنگری‌هایی که در آن صورت گرفته، آماده پخش شده است.

در حالی که تیزرهای سریال «سرزمین مادری» (سرزمین کهن) با عنوان به‌ زودی، مدتی است که در فضای مجازی و تلویزیون پخش می‌شود، روابط عمومی شبکه سه اعلام کرد که این سریال طی جلسات متعددی که در سه سال گذشته با نخبگان، چهره‌های فرهنگی و همچنین نمایندگان قوم بختیاری صورت گرفته به روی آنتن می‌رود.

شبکه سه همچنین اعلام کرد که نتیجه نظرات تمامی جلسه‌ها در بیانیه‌ای منتشر شده و در سریال نیز اعمال شده است. تمام جزئیات این مجموعه بارها و بارها بازبینی شده و همه اصلاحات ۱۰۰ درصد انجام شده است. این مجموعه با احترام به همه اقوام و طوایف ایرانی روایتگر بخشی از تاریخ معاصر ایران است و اطمینان کامل می‌دهیم که هیچ شائبه‌ای درباره هیچ قوم و گروهی در محتوای آن وجود ندارد. سریال «سرزمین مادری» با توجه به این تغییرات و بازنگری که در آن صورت گرفته آماده پخش شده است.

سریال سرزمین کهن کی پخش میشود سریال سرزمین کهن زمان پخش سریال شبکه سه دیالوگ جنجالی سرزمین کهن جنجال سرزمین کهن پشت صحنه سرزمین کهن بازیگران سرزمین مادری (کهن)

زمان پخش سریال سرزمین مادری (سرزمین کهن)

این سریال بعد از پایان پخش سریال عقیق از ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه ۳ پخش میگردد.

نویسنده : علیرضا طالب زاده

کارگردان : کمال تبریزی و سید جمال سید حاتمی

بازیگران سریال سرزمین کهن

علی شادمان
شهاب حسینی
محسن تنابنده
آرش مجیدی
حسین محجوب
بیتا فرهی
جعفر دهقان
ثریا قاسمی
پرویز پورحسینی
هنگامه قاضیانی
الهام حمیدی
فرهاد قائمیان
امیر آقایی
پژمان بازغی
میترا حجار
فرشته صدرعرفایی
آشا محرابی
علیرضا خمسه
ترلان پروانه
نیکی کریمی
شبنم قلی خانی
محمد رضا فروتن
جواد عزتی
حسن پورشیرازی
سعید راد
لیلا زارع
مهران رجبی
رضا کیانیان
پریوش نظریه
بابک حمیدیان
حسین مهری
محمود بنفشه‌خواه
حسین سحرخیز
لیلا برخورداری
کوروش سلیمانی
بهرام ابراهیمی
گلچهره سجادیه
شهرام قائدی
امیرحسین آرمان
صالح میرزاآقایی
فریبرز گرم رودی
حسین محب اهری
حسین عابدینی
مجید سعیدی
سعید نیکپور
محسن سلیمانی فارسانی
رضا بنفشه خواه
مالک غنمی آریاپور

سایر عوامل :

مدیر فیلمبرداری : محمدرضا سکوت
صدابردار : بهمن اردلان
صداگذار: محسن روشن
موسیقی : احمد پژمان
طراح گریم : مجید اسکندری
طراح لباس : مجید لیلاجی
طراح صحنه : کیوان مقدم
مجری دکور : مجید شهبازی
تدوین : بهرام دهقان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ