رابطه پنهانی “اوباما” با “بیانسه” خواننده معروف لو رفت + عکس

0

به نوشته روزنامه دیلی میل، یک پایگاه رادیویی به نام “اروپا ۱” از رابطه باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا با “بیانسه”، خواننده مشهور آمریکایی خبر داده است.

به گزارش ساتین : این در حالی است که بیانسه و همسرش روابط خوبی با اوباما و میشل اوباما دارند. بیانسه و همسرش هم‌چنین در کمپین انتخاباتی به حمایت از اوباما شرکت داشتند و در سال ۲۰۰۹ بیانسه در جریان مراسم آغاز به کار دولت اوباما، برنامه اجرا کرد.

بیانسه (به انگلیسی: Beyoncé Giselle Knowles) متولد ۴ سپتامبر ۱۹۸۱، خواننده و بازیگر آمریکایی سبک آر اند بی است.

باراک اوباما (به انگلیسی: Barack  Obama )  متولد  ۴ اوت ۱۹۶۱ میلادی ایالت هاوایی.

در همین حال روزنامه واشنگتن پست آمریکا به سرعت این خبر را تکذیب کرد و کریستین کوراتی، مدیر ارتباطات این روزنامه گفت: می‌توانم به شما بگویم که این خبر صحت ندارد.

همسر بیانسه همسر باراک اوباما معشوقه باراک اوباما لو رفته بیانسه لو رفته باراک اوباما شوهر بیانسه زن باراک اوباما بیوگرافی بیانسه بیوگرافی باراک اوباما باراک اوباما متولد

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که پیشتر اخباری مبنی بر وجود اختلافات میان اوباما و همسرش منتشر شده بود. برخی از منابع آگاه اعلام کرده‌اند که میشل اوباما تنها تا زمان پایان دوران ریاست جمهوری اوباما وی را همراهی خواهد کرد.

از سوی دیگر پاسکال روستین که عکس‌هایی را ماه گذشته از روابط نامشروع اولاند و ژولی گیه، هنرپیشه زن فرانسوی منتشر کرده بود، از احتمال رابطه اوباما و بیانسه سخن گفته است. پاسکال روستین در مصاحبه‌ای گفته است: می‌دانید، در این شرایط در آمریکا چیزی بزرگ قرار است اتفاق بیافتد، در واقع قرار است فردا واشنگتن پست گزارش جنجالی را چاپ کند و این گزارش در رابطه با روابط غیر اخلاقی اوباما و بیانسه است. مطمئنم که تمام جهان درباره آن صحبت خواهند کرد.

 همسر بیانسه همسر باراک اوباما معشوقه باراک اوباما لو رفته بیانسه لو رفته باراک اوباما شوهر بیانسه زن باراک اوباما بیوگرافی بیانسه بیوگرافی باراک اوباما باراک اوباما متولد

اظهارات این عکاس فرانسوی در حالی مطرح می‌شود که وی پیشتر توانست با موفقیت رابطه پنهانی اولاند و معشوقه جدیدش را فاش کند.

این عکاس درباره رابطه اوباما با همسرش گفت: اخیرا برای اولین بار تصاویری از اوباما و میشل منتشر شده است که به وضوح نشان می‌دهد آن‌ها اختلاف دارند.

منبع: ایسنا
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ