پایان تلخ رابطه نامشروع دو مرد با زن شوهردار +عکس

0

زن شوهردار که با دو مرد غریبه مثلث بی شرمی را ساخته بود، به یکی از آنها پیشنهاد قتل دیگری را می دهد. به همین سادگی، عباس می پذیرد و با چاقو به جان سلیمان می افتد. جرییات ماجرا را در ادامه بخوانید…

زنی متاهل که با همدستی مرد مورد علاقه‌اش، نقش قتل مرد مورد علاقه دیگرش را کشیده و اجرا کرده بود، در جریان تحقیقات کاراگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ شناسایی و دستگیر شد.

ساعت ۲۳:۵۰ هجدهم تیرماه امسال از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ وقوع یک فقره جنایت در جاده ورامین – منطقه عباس آباد – زیر پل عابر پیاده، به کلانتری ۱۷۲ حضرت عبدالعظیم اعلام شد که با حضور مأموران در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد فردی به نام سلیمان ۳۰ ساله، پشت فرمان خودرو پراید شخصی‌اش از ناحیه گردن و سینه مورد اصابت ضربات جسم قرار گرفته و به قتل رسیده است

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع “قتل عمـد” و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای عمومی و انقلاب شهرری، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و شاهد صحنه جنایت در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در خانه نشسته بودم؛ ناگهان متوجه صدای درگیری از داخل کوچه شدم؛ خودم را به مقابل پنجره رساندم؛ یک موتور سوار را دیدم که به سرعت در حال دور شدن از محل بود؛ یک دستگاه خودرو پراید نیز دقیقا زیر ساختمان پارک شده بود که در آن باز مانده بود، اما کسی از آن خارج نمی‌شد؛ از خانه بیرون آمده و به سمت پراید رفتم که ناگهان با جسد جوانی در پشت فرمان ماشین روبرو شدم و بلافاصله به ۱۱۰ زنگ زده و موضوع را به پلیس اطلاع دادم.

در بررسی صحنه جنایت، کارآگاهان اطمینان پیدا کردند که مقتول در یک لحظه غافلگیر شده و قاتل بدون آنکه مقتول فرصت دفاع از خودش را پیدا کرده باشد، وی را پشت فرمان ماشین و در حالیکه برابر شواهد قصد پیاده شدن از ماشین را داشته مورد اصابت ضربات خود قرار داده و به قتل رسانده است.

با توجه به شواهد بدست آمده از صحنه جنایت که نشان از ارتکاب جنایت با طرح و برنامه قبلی داشت، کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی اطلاع پیدا کردند که مقتول قصد ملاقات با خانم جوانی به نام پروین متولد ۱۳۶۱ را داشته و محل سکونت این خانم در فاصله چند متری از محل جنایت قرار داشت که در همین راستا تحقیقات از این خانم در دستورکار کارآگاهان قرار گرفت.

پروین که متأهل و دارای یک فرزند است، در اظهارات اولیه منکر هرگونه آشنایی با مقتول شد اما در ادامه مدعی شد که مقتول چندین بار برای او ایجاد مزاحمت کرده اما در خصوص مرگش مدعی شد که اطلاعی ندارد. در شرایطی که پروین منکر هرگونه اطلاع از موضوع جنایت بود، کارآگاهان موفق به شناسایی خانم آرایشگری به نام پری ۴۸ ساله شدند که پروین ارتباط دوستانه نزدیکی با او داشت.

در ادامه، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که پری علاوه بر فعالیت در زمینه آرایشگری زنانه، اقدام به فال گیری قهوه و پاسور در محل کارش برای خانم‌ها می‌کند و پروین نیز بارها برای فالگیری قهوه و پاسور نزد او رفته است. تحقیقات پلیسی همچنان ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان با شناسایی برادرِ پری به نام عباس متولد ۱۳۵۶ اطلاع پیدا کردند که او رابطه‌ای دوستانه با پروین برقرار کرده و این بار تحقیقات در خصوص رابطه عباس و پروین در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت، اما پروین باز منکر هرگونه آشنایی و دوستی با عباس شد.

نهایتا با ارائه دلایل و مستندات غیرقابل انکار، پروین به معاونت در ارتکاب جنایت و طرح پیشنهاد کشتن مقتول به عباس اعتراف کرد و به کارآگاهان گفت: پیشنهاد کشتن سلیمان را به عباس دادم؛ عباس قبول کرد و از من خواست تا با سلیمان قرار ملاقات بگذارم. پس از گذاشتن قرار، موضوع را به عباس اطلاع دادم. زمانیکه سلیمان به محل رسید و قصد پیاده شدن از ماشین را داشت، عباس به او نزدیک شد و در یک لحظه اقدام به زدن ضربات چاقو به او کرد و پس از آن با موتور از محل متواری شد.

با توجه به اعتراف صریح پروین مبنی بر ارتکاب جنایت توسط عباس، کارآگاهان در ساعت ۱۸ روز چهارشنبه گذشته اقدام به دستگیری عباس در محل سکونتش در منطقه قرچک ورامین کردند.

عباس پس از انتقال به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ و اطلاع از اعترافات پروین در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: پروین به من گفته بود که مقتول او را به آبروریزی تهدید کرده و به این شیوه او را تحت فشار قرار داده است.

عباس در خصوص شب جنایت به کارآگاهان گفت: حوالی ساعت ۲۲ روز ۱۸ تیرماه در منزل خواهرم مشغول قماربازی بودم که پروین با من تماس گرفت و گفت که برای آن شب با مقتول قرار گذاشته؛ از منزل خواهرم بیرون آمدم و به سمت عباس آباد حرکت کردم. در بین راه از پروین پرسیدم که آیا سلیمان رسیده؟ که گفت نه. به خانه رفتم و موتورِ دامادمان را برداشتم. سر کوچه محل سکونت پروین منتظر ماندم تا اینکه مقتول با پراید سفیدرنگی آمد و زیر پل عابر پیاده پارک کرد. با موتورسیکلت به او نزدیک شده و کنارش ایستادم، تا آمد از ماشین پیاده شود، با چاقو چند ضربه به او زدم و پس از ارتکاب جنایت به سمت جاده نظامی حرکت کردم. موتور را سر جای خودش در منزل پدری‌ام گذاشته و با ماشین خودم به منزلم در قرچک ورامین برگشتم.

زن شوهردار و دوست پسر رابطه نامشروع زنان شوهردار رابطه نامشروع جنسی داستان خیانت همسر خیانت همسر خیانت زن متاهل خیانت جنسی حوادث تهران چگونه یک زن شوهردار را عاشق خود کنیم اخبار جنایی

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر به خبرنگار مهر گفت: با توجه به اعتراف صریح هر دو متهم، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر و متهمان برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ