محمد علی دادور مدیرعامل پالایشگاه ستاره خلیج فارس شد؟

0

با توجه به گذشت نزدیک به ۴ ماه از فعالیت مرتضی امامی، مدیرعامل پالایشگاه ستاره خلیج فارس، منابع آگاه از برکناری وی خبر می‌دهند و شنیده شده که محمد علی دادور، به عنوان مدیر عامل و رییس هیات مدیره شرکت نفت ستاره خلیج فارس انتخاب شده است.

یک منبع آگاه در این باره به خبرنگار مهر گفت: از زمان حضور امامی در پالایشگاه ستاره خلیج فارس نزدیک به ۴ ماه می گذرد، اما متاسفانه در این مدت هیچ یک از واحدهای این پالایشگاه راه اندازی نشده است. در همین حین، وی با اخراج نزدیک به ۱۰۰ نفر از کارکنان این پالایشگاه که جزو بخش راه اندازی واحد ایزومریزاسیون به شمار می رفتند و جایگزینی آن ها با نیرو های شرکت اویکو، موجب ایجاد یک فاصله زمانی و در نتیجه تاخیر در راه اندازی این واحد کلیدی در تولید بنزین یورو۴ شد.

به گفته وی، از آنجایی که نیاز به بنزین با کیفیت در کشور رو به افزایش بوده و از سویی دولت در تلاش است تا میزان واردات بنزین را کاهش دهد، راه اندازی و تکمیل هرچه سریع تر باقی مانده فاز نخست و دو فاز دیگر این پالایشگاه میعانات گازی جزوه پر اهمیت ترین پروژه های پالایشی کشور است.

به گزارش مهر، محمد علی دادور مدیرعامل و رییس کنونی هیات مدیره شرکت نفت ستاره خلیج فارس، در زمان احمد ادیب، مدیرعامل سابق پالایشگاه ستاره خلیج فارس هم ردیف مدیرعامل و فعال در شرکت نفت ستاره خلیج فارس بوده است.

منبع : خبرگزاری مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ