درآمد سرشار باشگاه سوئدی از فروش سامان قدوس +بیوگرافی

0

تیم‌های از کشورهای مطرح اروپایی از جمله آلمان، انگلیس، فرانسه، هلند و بلژیک به دنبال جذب سامان قدوس، مهاجم ایرانی تیم اوسترساندس سوئد در فصل نقل و انتقالات زمستانی هستند. بازیکنی که در فصل اخیر لیگ برتر سوئد و لیگ اروپایی خوش درخشید.

باشگاه LB 07 مالمو سوئد نقش مهمی در پرورش و موفقیت سامان قدوس ایفا کرده است و در صورت به فروش رفتن این ملی‌پوش ایرانی سهم مالی خواهد داشت.

همسر سامان قدوس قیمت بازیکنان فوتبال ایران قیمت بازیکنان ایرانی در ترانسفر مارکت سوئد چگونه کشوری است پدر و مادر سامان قدوس بیوگرافی سامان قدوس اصالت سامان قدوس اخبار فوتبال Saman Ghoddos

یوهان اندرسون، مدیر باشگاه پایه‌ای LB 07 سوئد در این رابطه گفت: ما از این که بخشی از توسعه و پیشرفت سامان قدوس بودیم فوق‌العاده افتخار می‌کنیم.

مدیر ورزشی باشگاه اوسترساندس پیش از این اعلام کرده بود تیم بزرگی اگر پیشنهاد دهد شاید در فصل نقل و انتقالات زمستانی اروپا با فروش سامان قدوس موافقت کنند. این باشگاه قیمت فروش ملی‌پوش ایرانی‌اش را ۵۰ میلیون کرون (بالغ بر ۵ میلیون یورو) تعیین کرده است.

سامان قدّوس متولد ۱۲ آبان ماه ۱۳۷۲ در شهر مالمو یک بازیکن فوتبال دو تابعیتی ایرانی-سوئدی از پدر و مادری دزفولی است. سامان قدّوس در پست هافبک هجومی برای باشگاه فوتبال اوسترشوندس در لیگ برتر فوتبال سوئد بازی می‌کند البته او توانایی بازی در پُست مهاجم و وینگر را هم دارد.

او در شهریور ۱۳۹۶ توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد. او همچنین از سوی تیم ملی سوئد دعوت شد اما نپذیرفت. او بعد از چند روز دعوت کارلوس کی روش رو پذیرفت و وارد تیم ملی فوتبال ایران شد و اولین بازی خود را در این تیم بازی کرد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ