نحوه فوت محمدرضا قربانزاده (دانشجو) در استخر دانشگاه آزاد

0

مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی ساری به ارائه آخرین اطلاعات از فوت دانشجوی ۱۹ ساله طی شب گذشته در استخر دانشگاه آزاد ساری پرداخت.

نوید محسنی با بیان اینکه دانشجوی غرق شده در استخر دانشگاه آزاد ساری از دانشجویان دانشگاه پیامبر اعظم بوده است، اظهار کرد: این دانشجو به همراه عده‌ای از دانشجویان دانشگاه پیامبر اعظم به استخر دانشگاه آزاد آمده بودند.

وی افزود: مرحوم محمدرضا قربانزاده دانشجوی مشهدی شاغل به تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی مازندران شب گذشته در هنگام شنا در استخر دانشگاه آزاد ساری به یکباره ناپدید شد و به گفته برخی از دوستان نزدیک پس از چند دقیقه در کف استخر پیدا شد و اقدامات پزشکی و احیا با وجود حضور فوری اورژانس و عملیات احیا توسط نجات غریق بی‌نتیجه بود.

مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد ساری همچنین در مورد علت فوت این دانشجو خاطرنشان کرد: در هنگام غرق شدن نجات غریق متوجه این امر شد و به کمک وی و دانشجویان دانشگاه پزشکی که همراه با آن فرد بودند، از آب بیرون آورده شد، اما دلیل فوت باید از سوی پزشکی قانونی اعلام شود.

محسنی ادامه داد: مسئولیت استخر دانشگاه از طریق مناقصه به طور کامل به پیمانکاران واگذار شده بود و دانشگاه آزاد ساری هیچ گونه مسئولیتی در قبال استفاده دانشجویان از استخر ندارد.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد ساری با ابراز همدردی با خانواده این مرحوم و ابراز تاسف نسبت به وقوع این حادثه ناگوار، فوت این دانشجو را به جامعه علوم پزشکی کشور تسلیت گفت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ