بازیگران زن با انتشار خبر کذب درباره ازدواج خود به دنبال چه هستند؟

0

بازیگران زن سینما با برخی برنامه‌های تبلیغاتی مجازی و نمایش روابط کوتاه خودشان با برخی آدم‌های عجیب و قریب برای رقم زدن ازدواج‌های جنجالی دلخواه، برای خودشان بازارگرمی مجازی می‌کنند. یکی از همین بازیگران زن در گفتگویی اینترنتی به صراحت اعتراف می‌کند که بسیاری از بازیگران زن سینما به دنبال شوهر پولدار می‌گردند و به همین دلیل در فضای مجازی بازار گرمی می‌کنند.

 

تقریبا دو سال پیش سحر قریشی در برنامه دید در شب روبروی رضا رشیدپور نشست و از ازدواج قریب الوقوع‌اش با امید علومی (خواننده) خبر داد. این دو پس از این گفتگو به مجله ایده‌ال رفتند و خبر ازدواجشان را به سرعت رسانه‌ای کردند اما به فاصله یکسال بعد سحر قریشی در برنامه جعبه سیاه آپارات به ادرشیر احمدی مجری برنامه صراحتا  گفت: مجرد است و ازدواج نکرده است.

 

البته برخی از این بازیگران موفق می‌شوند شوهر پولدار پیدا کنند و برخی موفق نمی‌شوند. نمونه مصداقی‌اش بهاره رهنماست که بالاخره با حاشیه‌آفرینی‌های فراوان در مورد  جدایی‌اش از پیمان قاسم‌خانی موفق می‌شود همسری جوانتر و پولدارتر از خودش پیدا کند و راهی خانه بخت شود. اما بازی رسانه‌ای، اینستاگرامی بازیگران زن سینما و تلویزیون برای یافتن شوهر پولدار مناسب همچنان متوقف نمی‌شود. حدود یک سال پیش هم شبنم فرشادجو، بازیگر مطرح سریال‌های طنز با انتشار عکسی در کنار مردی آلمانی در اینستاگرامش نوشت: «نمیتونم چشم ازت بردارم».

 

بعد از این انتشار این پست برداشت اغلب کاربران فضای مجازی این بود که فرشادجو رو دست به تمام بازیگران سینما زده‌ و موفق شده‌ یک شوهر اینترنشنال، پولدار و خارجی پیدا کنند  و با گزینه مد نظرش ازدواج کرده است.

همسر شبنم فرشادجو همسر سحر قریشی بیوگرافی شبنم فرشادجو اینستاگرام شبنم فرشادجو ازدواج موقت سحر قریشی ازدواج مجدد بازیگران ازدواج بازیگران زن سینما ازدواج بازیگران

این بازیگر بعد از انتشار این  پست هیچ واکنشی نشان نداد و خیلی‌ها تصور کردند شاید وی علاقه‌مند نیست بیش از این اطلاعاتی درباره‌ زندگی شخصی‌اش منتشر شود. مدتی از انتشار این پست گذشت و شبنم فرشادجو بالاخره در مورد خبر ازدواجش به ماهنامه دنیای زنان گفت: تابستان امسال مسافرت خارج از کشور بودم و به همین دلیل نتوانستم پیشنهادات بازیگری را قبول کنم. دوستان با دیدن یک عکس مشترک تصور کردند من ازدواج کرده‌ام، در صورتی که هنوز ازدواج نکرده‌ایم و نامزد هستیم. دوران نامزدیمان را می گذرانیم و در آینده نزدیک ازدواج خواهیم کرد.

 

اما اخیر شبنم فرشادجو حرکتی مشابه سحر قریشی انجام داده است و در گفتگویی با مجله زندگی ایده‌آل، موضوع نامزد آلمانی‌اش خودش را به نوعی کتمان کرده و درباره خودش چنین گفته است:خیلی جدی به ازدواج فکر می‌کنم. حس می‌کنم کاملا به یک بلوغ فکری رسیده‌ام. چون طبیعتا همه آدم‌ها در یک سن مشخصی به این بلوغ فکری نمی‌رسند. مخصوصا ما هنرمندان که معمولا کودک درونمان بیشتر از بقیه فعال است.مهمترین خصوصیاتی که در ازدواج برایم مهم است صادق بودن و وفاداری است. سن بالاتر از خودم رادوست دارم. من فوق لیسانس دارم و دوست دارم همسرم در سطح تحصیلات خودم و بالاتر باشد.

 

وی در ادامه این گفتگو اشاره می‌کند: الان حس می‌کنم چیزی در زندگی‌ام کم است و با خودم می‌گویم تا چه زمانی باید تنها باشم و اگر یک همراه داشته باشم در این شرایط که به این بلوغ فکری رسیده ام، چقدر خوب است.در این گفتگو فرشادجو هیچ اشاره‌ای به نامزد آلمانی‌اش نمی‌کند و همچنان خود را زنی تصویر می‌کنند که در انتظار خواستگاری تازه‌ است.

 

مشرق

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ