قیمت هوندا hr-v پرفروش ترین کراس اوور جهان +مشخصات فنی اچ آر وی

0

هوندا اچ ار وی ۲۰۱۷ ،  قیمت هوندا hr-v در ایران ، هوندا اچ آر وی ۲۰۱۵ ، هوندا سی ار وی ۲۰۱۶ ، مشخصات فنی هوندا hr-v

پرفروش‌ترین کراس‌اوور جهان با نرخ فروش ۳۶۵ هزار دستگاه در شش ماهه اول ۲۰۱۷، اگر در ایران به مشکلات و مصائب برادر بزرگترش سی-آروی دچار نشود، به لطف قیمت مناسب و ۱۶۰ تا ۱۸۰ میلیونی خود می‌تواند فروشی چشمگیر را در بازار تجربه کند. این کراس‌اوور کامپکت شهری که ظاهری خشن و اسپورت دارد، رقیب مستقیم پژو ۲۰۰۸ و هیوندای کونا است.

 هوندا شاسی بلند در ایران هوندا اچ ار وی 2017 معرفی خودرو مشخصات فنی هوندا hr v مشخصات پرفروش‌ترین خودرو کراس اوورهای موجود در ایران قیمت هوندا hr v قیمت خودرو هوندا Honda HR V

هوندا HR-V یک مینی کراس اوور است که اولین نسل آن از سال ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۶ در ژاپن تولید شد و از سال ۲۰۱۴ تا کنون تولید دومین نسل  آن از سرگرفته شده است و قرار است در ایران نیز توسط نماینده رسمی هوندا در ایران یعنی گلرنگ موتور فامیلی نیز عرضه شود.

موتور به کار گرفته شده در هوندا HR-V از نوع ۴ سیلندر ۱.۸ لیتری است که قدرتی معادل ۱۳۸ اسب بخار تولید می کند. این خودرو در سه تیپ  LX ( تیپ پایه ) ، EX  و EX-L تولید شده که تفاوت در آپشن های آن هاست. برای مثال در تیپ پایه خبری از صفحه نمایش لمسی و روکش چرم صندلی نیست! ولی در مدل EX می توانید از امکاناتی مانند استارت دکمه ای و صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی و صندلی های چرم بهره ببرید.

 هوندا HR-V خودرویی است که دارای امکانات کمتری نسبت به رقبای کره ای خود است و شامل امکاناتی نظیر : دوربین دید عقب چند زاویه ای ، استارت دکمه ای (در مدل EX) ، سیستم ترم الکترونیکی پارک خودرو،  سیستم صوتی به همراه ۶ بلندگو ( ۴ بلندگو در مدل پایه )  ، مانیتور ۷ اینچی  و بلوتوث (در مدل EX) ، دوربین و سنسور نقاط کور ( در مدل EX)  ، سیستم هشدار فشار باد تایر ها ، سانروف و سیستم کنترل آب و هوای خودکار است و از نظر ایمنی دارای ۵ ستاره امنینت از NHTSA است .

هوندا شاسی بلند در ایران هوندا اچ ار وی 2017 معرفی خودرو مشخصات فنی هوندا hr v مشخصات پرفروش‌ترین خودرو کراس اوورهای موجود در ایران قیمت هوندا hr v قیمت خودرو هوندا Honda HR V

از محاسن این مینی کراس اوور می توان به فضای بار بسیار جادار آن اشاره کرد که با تاشدن صندلی های کابین عقب این فضا دو برابر می شود و از معایب از معایب این خودرو می توان به شتاب کم و سرعت کم آن اشاره کرد.

از رقبای این خودرو می توان خودروهایی مانند نیسان جوک ، مزدا CX-3 و کیا سول را نام برد.

Honda HR-V price

The MSRP of a new Honda HR-V ranges from $19,570 to $26,340, depending on the trim level and drivetrain. The base LX (which starts at $19,570) is one of the least expensive models in our subcompact SUV rankings. Also available for 2018 are the EX ($21,620) and EX-L Navi ($25,040) trims

مشخصات تولید کننده

کشور تولید کننده  ژاپن
کارخانه تولید کننده  HONDA
نام و مدل اتومبیل هوندا HR-V مدل ۲۰۱۶
شرکت گارانتی  گلرنگ موتور فامیلی

مشخصات فنی

موتور   ۴ سیلندر
حداکثر قدرت  ۱۴۱ اسب بخار در ۶۵۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور  ۱۲۷ نیوتن متر در ۴۳۰۰ دور در دقیقه
حجم موتور ۱۷۹۹ سی سی
تعداد سوپاپ  ۱۶
جعبه دنده  ۶ دنده دستی
شتاب ۰ تا ۹۶.۶ ۸.۴ ثانیه
حداکثر سرعت   ۱۹۸ کیلومتر در ساعت
 وزن خالص  ۱۳۲۰ کیلوگرم
فاصله محور  ۲۶۱۰ میلی متر

مصرف سوخت

داخل شهر ۸.۸ Lit/100km
 خارج شهر ۷.۲ Lit/100km
 ترکیبی – Lit/100km
حدآلایندگی Euro

قدرت انتقال

گیربکس ۶ سرعته دستی
دیفرانسیل دیفرانسیل جلو

ظرفیت ها

باک بنزین – لیتر
سرنشین  ۵ نفر

ابعاد خودرو

عرض  (۱۷۷۰) mm
طول  (۴۲۹۴) mm
ارتفاع  (۱۶۰۵) mm

 

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ