مقیم این شهر زیبا در ایتالیا شوید و ۲ هزار یورو هدیه بگیرید

0

شهر کوچکی در جنوب ایتالیا که تپه‌ها و جنگل‌ها آن را احاطه کردند، به هر خانواده‌ای چه ایتالیایی و چه عیرایتالیایی که به آنجا نقل مکان کند ۲۰۰۰ یورو پول می‌دهد.

شهردار کاندلا اینکار را در مقابل بحران جمعیتی که در شهرش رخ داده انجام می‌دهد. این شهر که زمانی به عنوان «ناپل کوچک» شناخته شده است، پیش از این ۸هزار نفر جمعیت داشته ولی اکنون جمعیتش به ۲۷۰۰ نفر رسیده است. قرار است به مجردها ۸۰۰ یورو، به زن و شوهر ۱۲۰۰ یورو، به خانواده‌های سه نفره ۱۸۰۰ یورو و به خانواده‌ای با جمعیت بیشتر ۲هزار یورو پول داده شود

مهاجرت به خارج مهاجرت به اروپا کاندلا ایتالیا زندگی در ایتالیا بهترین کشور برای مهاجرت اخبار ایتالیا Candela

نیکولا گاتا، شهردار کاندلا در این رابطه گفت: من هر روز با علاقه و تعهد کار می‌کنیم تا کاندلا را به شکل قدیمی خود برگردانم، تا سال ۱۹۶۰ مسافران این شهر را ناپل کوچک صدا می‌کردند، برای اینکه در خیابان‌هایش پر از توریست‌ها، تجار و فروشندگانی بود که فریاد می‌زدند.

سالیان سال است که آن روزها گذشته‌اند، اهالی جوان کاندلا در شهرهای دیگر فرصت‌های کاری خوبی پیدا کرده اند و این ترس وجود دارد که کاندلا هم به یکی دیگر از شهرهای کوچک بدون جمعیت ایتالیا تبدیل شود، به همین دلیل مسئولان این شهر تصمیم گرفتند اقدامی جدی انجام دهد.

استفانو باسکیانلی معاون شهردار کاندلا در رابطه با این تصمیم جدید گفت: ساکنین جدید باید به طور دائمی در اینجا زندگی کنند، خانه‌ای اجاره کنند و سالانه حداقل ۷ هزار یورو درآمد داشته باشند. ما نمی‌خواهیم مردم با درآمد شهرداری در خیابان‌های اینجا پرسه بزنند، همه‌ی اهالی جدید باید کار کنند و درآمد داشته باشند.

تاکنون ۶ خانواده از شمال ایتالیا به این روستا نقل مکان کرده‌اند، این برنامه شامل افراد غیرایتالیایی هم می‌شود.

مهاجرت به خارج مهاجرت به اروپا کاندلا ایتالیا زندگی در ایتالیا بهترین کشور برای مهاجرت اخبار ایتالیا Candela

یکی از اهالی جدید، درباره کاندلا گفت: زندگی در شهر ساکت و ساده است. نه سر و صدایی وجود دارد، نه ترافیکی و نه دودی. ما در تقاطع سه منطقه زیبای ایتالیا هستیم، کامپانیا، باسیلیکاتا و مولیس. هر کدام از آنها شگفتی خاص خود را دارد. کیفیت زندگی هم در اینجا فوق‌العاده است، ۲۰ سال است که در اینجا هیچ جرمی انجام نشده.

کاندلا (به ایتالیایی: Candela) یک کومونه در ایتالیا است که در استان فوجا واقع شده‌است. کاندلا ۹۶ کیلومتر مربع مساحت و ۲٬۷۳۹ نفر جمعیت دارد و ۴۷۴ متر بالاتر از سطح دریا واقع شده‌است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ