فوتبالیست معروف ایرانی که مامور نیروی انتظامی را کشت! / قاتل امید زارع زاده کیست؟

2

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ایران گفت یکی از فوتبالیست هایی که در سطح بالا هم بازی می کند، در حالت عدم تعادل روانی با ماشین به مأمور نیروی انتظامی زده و او را کشته است. گفتنی است، چند ماه قبل خبر تصادف منجر به فوت یک ملی پوش با یک مامور نیروی انتظامی در حالت غیرعادی منتشر شد و حالا با گذشت چند ماه رییس کمیته اخلاق فدراسیون این خبر را تایید کرد.

رانندگی مستانه ملی پوش فوتسال زنان ایران یک مامور پلیس را به کام مرگ فرو برد.

یک ملی‌پوش فوتسال بانوان در حالتی نامتعادل و در حالی که منابع غیررسمی می‌گویند غلظت الکل خونش بالای ۴۰ درصد بوده، با یک مأمور جوان نیروی انتظامی که عابر پیاده محسوب می‌شده، تصادف کرده و در پی این تصادف منجر به قتل، از سوی نیروهای انتظامی بازداشت شده است.

بسیاری از مخاطبان روزنامه و اهالی ورزش خواهان ارائه جزئیات بیشتر از سوی ما بودند که واقعاً این کار در توان ما نیست و ترجیح می‌دهیم تا زمان صدور مجوز از سوی مراجع قضایی، نام ملی‌پوش فوتسال بانوان نزد ما امانت بماند.

فقط در تکمیل گزارش همین اندازه بدانید که نام مأمور جوان که شب نیمه شعبان آسمانی شد، امید زارع‌زاده است. مرحوم زارع‌زاده یزدی بود و خانواده‌اش در یزد سکونت دارند. برابر با شنیده‌های ما، بعد از این سانحه دلخراش، بارها عموی ملی‌پوش متهم به قتل که فعلاً با وثیقه سنگین آزاد است و به زودی باید در دادگاه حاضر شود، با خانواده مقتول تماس گرفته و از آنها خواسته رضایت بدهند اما خانواده مقتول از این کار خودداری کرده و گفته‌اند به نیروی انتظامی وکالت داده‌اند پیگیر این پرونده باشد.

نام فوتبالیست مست ملی پوش قاتل کیست لو رفته فوتسال بانوان قاتل امید زارع زاده فوتسال بانوان ایران فواید مشروبات الکلی فساد جنسی فوتبالیست ها فساد اخلاقی بازیکنان زن فوتبالیست ایرانی دستگیری فوتبالیست در حال مستی تصادف ملی پوش فوتسال بانوان اعتیاد فوتبالیست ها

گروهبان یکم امید زارع زاده از پرسنل کلانتری ۱۲۷ نارمک

نام فوتبالیست مست ملی پوش قاتل کیست لو رفته فوتسال بانوان قاتل امید زارع زاده فوتسال بانوان ایران فواید مشروبات الکلی فساد جنسی فوتبالیست ها فساد اخلاقی بازیکنان زن فوتبالیست ایرانی دستگیری فوتبالیست در حال مستی تصادف ملی پوش فوتسال بانوان اعتیاد فوتبالیست ها

زارع‌زاده پدر مقتول درباره مصاحبه یکی از بستگان ملی‌پوش متهم به قتل گفت: گفته شده کسی که پسرم را کشته مست نبوده است. در حالی که مطابق مدارک پرونده، پزشکی قانونی وجود درصد بالایی از الکل را در خون راننده تایید کرده‌اند. شب ولادت امام زمان (عج) این اتفاق افتاد و پسرم را در حین ماموریت کشته شد. پسرم را پرپر کرده‌اند و حالا ادعاهایی خارج از واقعیت مطرح می‌کنند. عموی این بازیکن با من تماس گرفت و گفت وجود الکل به خاطر اسپری دندان بوده است. کدام دارو یا اسپری این همه الکل دارد؟
فرار از محل حادثه
او در ادامه گفت: پیش از این یکی از بستگان راننده خودرو گفته که این خانم بعد از حادثه، پنجاه متر جلو رفته تا از منزل کمک بیاورد. در حالی که فاصله صحنه تصادف تا منزل‌شان خیلی بیشتر از پنجاه متر بوده است. راننده به خانه‌اش رفته اما نگهبان آپارتمان به خاطر وجود خون روی کاپوت و شکسته بودن شیشه اتومبیل شک کرده و با پلیس تماس می‌گیرد. همان شب نیز از او تست الکل گرفته شد و مدارک پزشکی قانونی و پلیس راهور نشان می‌دهد مقدار زیادی الکل در خون او بوده است.
پدر مقتول هم‌چنین در پاسخ به این پرسش که پرونده رسیدگی به این حادثه در چه مرحله‌ای است، گفت: آن‌ها (خانواده ملی‌پوش فوتسال) دو بار اعتراض کرده‌اند که هربار نیز دادگاه، راننده را مقصر دانسته است. برخی از مدیران ورزشی نیز ابتدا به دنبال گرفتن رضایت بودند اما وقتی متوجه شدند این بازیکن مست بوده، از وساطت منصرف شده و خودشان را کنار کشیدند.
زارع زاده اضافه کرد: کسانی که قصد حمایت از این بازیکن را داشته‌اند، در مصاحبه‌ها می‌گویند فرزندم، سرباز نیروی انتظامی بوده است در حالی که پسرم از دو سال و نیم پیش به استخدام نیروی انتظامی درآمده و به دنبال گرفتن انتقالی به یزد بود. او گروه‌بان یکم بود و قرار بود به زودی او را در لباس دامادی ببینم اما پسر دسته گلم را پرپر کردند. پدر و مادر این بازیکن بیست روز بعد از ماجرا به ایران آمده‌اند. ما یزدی هستیم و چنین چیزهایی در خانواده‌های ما تقبیح می‌شود. بعد خانواده قاتل می‌گویند اگر هر کسی بود فرار می‌کرد و این دختر که جای خود دارد.
درخواست قصاص دارم
پدر این مامور نیروی انتظامی همچنین بیان کرد: از قاضی پرونده درخواست اشد مجازات را برای قاتل کرده‌ایم. اگر این اتفاق در یک تصادف عادی می‌افتاد، گذشت می‌کردم اما کسی را که در حال مستی این کار را کرده، نمی‌توان بخشید. شاید این پرونده یک سال دیگر بسته شود اما حتی شده پول دیه را هم می‌دهم تا او را قصاص کنم. از قانون هم اطلاع دارم و می‌دانم برای قتل‌ در حادثه رانندگی، راننده را اعدام نمی‌کنند اما این دختر حالت عادی نداشته و می‌خواهم او را پای چوبه دار بکشانم.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. نگین می گوید

    ورزشکار های ایرانی بی جنبن،کاش ورزشکارامون مثل خارجی ها مهربون بودن مثل فین،کلی،مسی و……

  2. سینه سوخته می گوید


    یه مشت اوسکل شهرستانی عقده ای وارد نظام میشن .