حکم اعدام “شهروز” قاتل فهرجی اجرا شد +عکس

0

رییس کل دادگستری استان کرمان از اجرای حکم «شهروز.ن»، قاتل مسلحی که اقدام به قتل و عام ۱۰نفر وزخمی کردن ۴نفر دیگر در شهرستان فهرج کرده بود ،خبر داد.

یدالله موحد گفت: حکم قصاص محکوم علیه صبح امروز با حضور اولیای دم در شهرستان فهرج و در محل ارتکاب جرم و با حضور مردم به مرحله اجرا در آمد.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان افزود:دستگاه قضایی با کمک عوامل انتظامی وامنیتی استان در راستای برقراری امنیت جامعه از تمام توان خود استفاده واجازه جولان به مخلین نظم وامنیت را نخواهد داد.

وی یادآور شد:محکوم علیه در دی ماه سال گذشته با اسلحه کلاشینکف اقدام به قتل ۱۰نفر از اعضای خانواده همسر و همسایگان آنان از جمله یک دختر بچه ۷ساله نموده بود و سپس به استان سیستان وبلوچستان متواری شده بود که طی یکسری اقدامات اطلاعاتی ظرف کمتر ازچند روز در محل مخفیگاهش دستگیر شد.

قاتل حوالی ساعت ۱۷ الی ۱۸ دوم دی‌ماه سال ۱۳۹۵ با مراجعه به درب منزل پدر همسرش که دختر خاله وی نیز بوده است اقدام به تیراندازی به سمت درب منزل و قتل پدر همسرش می‌کند.

قاتل سپس به داخل منزل می‌رود و همه افراد داخل خانه به غیر از همسرش را به گلوله می‌بندد که متأسفانه با توجه به این‌که شماری از همسایگان نیز برای عیادت یک بیمار در داخل خانه بوده‌اند آمار کشته‌ها افزایش یافته است.

در این حادثه تلخ متأسفانه ۱۰ نفر از جمله پدر، مادر، تعدادی از فرزندان و همسایگان خانواده به قتل می‌رسند و ۴ نفر دیگر زخمی شده بودند.

عکس اعدام حوادث کرمان اخبار کرمان اخبار فهرج اخبار اعدام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ