حکم اعدام برای جوانی که پس از رابطه با یک زن، شوهر او را کشت

0

ششم مهر سال گذشته مردی با حضور در کلانتری محمد شهر کرج از حمله مرگبار مرد ناشناسی به پسر جوانش که پیمانکار ساختمانی بود، خبر داد.

با حضور بازپرس ویژه قتل و تیم تحقیق در محل جنایت مشخص شد مقتول-عباس ۳۲ساله- در حالی که همراه همسرش در حال بازگشت از خانه پدری‌اش بود، هدف حمله مرد ناشناسی قرار گرفته و با ضربات چاقو به قتل رسیده است.

با توجه به اینکه همسر قربانی جنایت تنها شاهد ماجرا بود بلافاصله تحت بازجویی قرار گرفت. او به کارآگاهان گفت: «ساعت ۱۲ و نیم شب بود که از خانه پدرشوهرم بیرون آمدیم تا به خانه برویم.اما ناگهان بین راه حالم بد شد و همسرم به اجبار کنار جاده توقف کرد. وقتی ازماشین پیاده شدم ناگهان مردی غریبه به بهانه پرسیدن آدرس، نزدیک شد و شوهرم را با چاقو کشت و فرار کرد.»

کارآگاهان که به اظهارات این زن مشکوک بودند او را مورد بازجویی فنی قرار دادند تا اینکه اوسرانجام لب به سخن گشود. «نسرین»که چاره‌ای جزبیان حقیقت نداشت با اعتراف به طراحی دسیسه قتل همسرش گفت: «حدود ۷ ماه قبل با پسرجوانی به نام «سیاوش» آشنا شدم. اوکه راننده تاکسی بود، زن و فرزند داشت. اما هر دو از زندگی مشترک‌مان راضی نبودیم. همان روز شماره تلفنش را گرفتم و پس ازآن به طور پنهانی در ارتباط بودیم. او از وقتی فهمیده بود شوهرم دست بزن دارد قول داد انتقامم را بگیرد. تا اینکه شب حادثه به سیاوش زنگ زدم و گفتم امشب باید کار را تمام کند…»

با اعتراف‌های تکاندهنده زن خیانتکار، راننده ۳۰ ساله دستگیر شد و پس از اعتراف به قتل، پرونده تکمیل و برای محاکمه به دادگاه کیفری استان البرز ارسال شد.

قضات دادگاه کیفری استان البرز-به ریاست قاضی هدایت رنجبر-پس از چند مرحله محاکمه و بررسی اسناد و شواهد پرونده و اظهارات متهمان، سرانجام زن جوان را به جرم مشارکت در قتل به ۲۰ سال حبس محکوم کردند و برای مرد جوان نیز که با اتهام قتل عمد روبه‌رو بود، حکم قصاص صادرکردند. این احکام صبح دیروز از سوی قضات دیوان عالی کشور مهر تأیید خورد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ