خودکشی دانشجوی شهید بهشتی در دانشگاه

1

یکی از دانشجویان حقوق دانشگاه شهید بهشتی اقدام به پرتاب کردن خود از ساختمان دانشکده حقوق کرد. پس از این اقدام، با حضور عوامل اورژانس مرگ دانشجوی پسر دانشگاه شهید بهشتی تایید شد.

حسن صدوق رئیس دانشگاه شهید بهشتی این خبر را تایید کرد و گفت: موضوع مذکور در حال بررسی است. وی افزود: هنوز از هویت این دانشجو اطلاعاتی در دست نیست.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. قرآن-ایمان-توکل-استعاذه-اخلاص-صبر-نماز-ذکر-تقوا می گوید

    …فَاقْرَ‌ءُوا مَا تَیَسَّرَ‌ مِنَ الْقُرْ‌آنِ ۚ … ﴿٢٠﴾ «مزمل» … هر چه از قرآن میسر مى‌شود بخوانید.
    وَمَا هُوَ بِقَوْلِ شَیْطَانٍ رَّ‌جِیمٍ ﴿٢۵﴾ «تکویر» و [قرآن‌] نیست سخن دیو رجیم. (۲۵)
    فَاصْبِرْ‌ إِنَّ وَعْدَ اللَّـهِ حَقٌّ وَاسْتَغْفِرْ‌ لِذَنبِکَ وَسَبِّحْ بِحَمْدِ رَ‌بِّکَ بِالْعَشِیِّ وَالْإِبْکَارِ‌ ﴿۵۵﴾ «غافر» پس صبر کن که وعده خدا حق است و براى گناهت آمرزش بخواه و به سپاس پروردگارت، شامگاهان و بامدادان ستایشگر باش. (۵۵)
    وَلِلَّـهِ غَیْبُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَإِلَیْهِ یُرْجَعُ الْأَمْرُ کُلُّهُ فَاعْبُدْهُ وَتَوَکَّلْ عَلَیْهِ ۚ وَمَا رَبُّکَ بِغَافِلٍ عَمَّا تَعْمَلُونَ ﴿١٢٣﴾ «هود» و نهان آسمانها و زمین از آنِ خداست، و تمام کارها به او بازگردانده مى‌شود؛ پس او را پرستش کن و بر او توکّل نماى، و پروردگار تو از آنچه انجام مى‌دهید غافل نیست. (۱۲۳)
    قُلْ أَعُوذُ بِرَ‌بِّ الْفَلَقِ ﴿١﴾ «فلق» بگو: «پناه مى‌برم به پروردگار سپیده دم، (۱)
    قَالَ فَبِعِزَّتِک لَأُغْوِینَّهُمْ أَجْمَعِینَ ﴿۸۲﴾ إِلَّا عِبَادَک مِنْهُمُ الْمُخْلَصِینَ ﴿۸۳﴾ «ص» [شیطان‌] گفت: «پس به عزّت تو سوگند که همگی را جداً از راه به در می‌برم، (۸۲) مگر آن بندگان پاکدل تو را.» (۸۳)
    إِنَّ الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ وَأَقَامُوا الصَّلَاهَ وَآتَوُا الزَّکَاهَ لَهُمْ أَجْرُهُمْ عِندَ رَبِّهِمْ وَلَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ ﴿٢٧٧﴾ «بقره» کسانی که ایمان آورده و کارهای شایسته کرده و نماز بر پا داشته و زکات داده‏ اند، پاداش آنان نزد پروردگارشان برای آنان خواهد بود و نه بیمی بر آنان است و نه‌اندوهگین می‏شوند. (۲۷۷)‌
    إِنَّنِی أَنَا اللَّـهُ لَا إِلَـٰهَ إِلَّا أَنَا فَاعْبُدْنِی وَأَقِمِ الصَّلَاهَ لِذِکْرِ‌ی ﴿١۴﴾ «طه» منم، من، خدایى که جز من خدایى نیست، پس مرا پرستش کن و به یاد من نماز برپا دار. (۱۴)
    وَالْعَاقِبَهُ لِلتَّقْوَىٰ ﴿١٣٢﴾ «طه» و فرجام [نیک‌] براى پرهیزگارى است. (۱۳۲)