واکنش وکیل طارمی به صحبت‌های سخنگوی قوه قضائیه

0

جت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضائیه در صد و بیستمین جلسه خود با اصحاب رسانه در خصوص ماجرای محرومیت طارمی و در پاسخ به این سوال که در ماجرای محرومیت این بازیکن مشخص شد که او به همراه باشگاه پرسپولیس اقدام به جعل قرارداد کرده و این قرارداد جعلی را ضمن ثبت در فدراسیون فوتبال به مجامع بین المللی ارائه کرده است که حتی برخی کارشناسان حقوقی خواهان ورود مدعی العموم به این ماجرا شدند. آیا مدعی العموم به این مسئله جعل قرار داد و محکومیت فوتبال ایران ورود می‌کند؟، ضمن اینکه شنیده شده ۹ نفر نیز در رابطه با دلالی و اخاذی در فوتبال دستگیر شده اند، این موضوع نیز صحت دارد؟، تصریح کرد:اگر صوری و دولتی باشد، هم سازمان بازرسی و هم دادستانی باید به آن ورود پیدا کنند.

پس از پاسخ سخنگوی قوه قضائیه در مورد محرومیت بازیکن پرسپولیس، صمد ابراهیمی وکیل طارمی متنی را در واکنش به وضعیت پرونده این بازیکن به شرح زیر منتشر کرد:

«دوست خبرنگاری که به نظرم اصلا در جریان جزییات پرونده طارمی و حتی مسائل جاری فوتبال نبوده در نشست خبری معاون قوه قضاییه سئوالی را کاملا اشتباه پرسیده و آقای اژه‌ای هم جواب داده ” در جریان نیستم” بعد توضیح کلی داده که اگر با قرارداد جعلی پولی از باشگاه دولتی برداشت بشه در حکم اختلاسه و سازمان بازرسی و دادستانی میتونن ورود کنن.

از این جهت گفتم دوست سئوال کننده در جریان مسائل جاری فوتبال نیست، چون اولا معاون دادستان تهران آقای تورک رییس کمیته اخلاق فدراسیونه و ریز به ریز پرونده را بررسی کرده دوما سازمان بازرسی کل کشور در طبقه پنجم باشگاه پرسپولیس دفتر داره و اونجا مستقره و تمام موارد را زیر نظر داره. نیازی به ورود بود قطعا این دو تعارف نداشتند.»

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ