واکنش تند همسر زیبا بروفه درباره خبر بارداری اش +عکس

0

چندی پیش داریوش یاری کارگردان سریال هاتف در یک گفتگو درباره دلیل غیبت زیبا بروفه در صحنه های کربلای این سریال و جایگزین شدن بازیگر دیگری به جای او در این صحنه ها توضیحاتی داد که مورد انتقاد همسر زیبا بروفه قرار گرفت . پیام صابری همسر زیبا بروفه طی یادداشتی از صحبت های داریوش یاری در این گفتگو انتقاد کرد.

همسر زیبا بروفه همسر پیام صابری حاملگی بازیگران بیوگرافی زیبا بروفه بیوگرافی داریوش یاری بیوگرافی پیام صابری بازیگران سریال هاتف اینستاگرام زیبا بروفه

گلایه های همسر زیبا بروفه از داریوش یاری

صحبت های کارگردان سریال «هاتف» در خصوص معجزه ای که در سریال رخ داد، واکنش دوم زیبا بروفه را در پی داشت. از این رو پیام صابری همسر زیبا بروفه در این خصوص یادداشتی در اختیار بانی فیلم قرار داده که در ادامه می خوانید:

داریوش یاری عزیز
زندگی خصوصی هنرمندان وسیله ای برای دیده شدن شما نازنین و تحت تأثیر قرار دادن مردم عزیزمان نیست تا با ذهنی خلاق و قصه پرداز خود از بارداری همسر هنرمند و مهربانم برای مردم معجزه بسازید. جهت اطلاع حضرتعالی عرض می کنم. از تصمیم تا خبر بارداری همسرم چهارماه هم نمی گذرد و اگر علاقه مندید دقیقتر برایت توضیح دهم ۲۷ اردیبهشت ۹۶ تصویب و روز ۲۲ شهریور ۹۶ دکتر بارداری یک ماهه همسرم را اعلام کرد.

همسر زیبا بروفه همسر پیام صابری حاملگی بازیگران بیوگرافی زیبا بروفه بیوگرافی داریوش یاری بیوگرافی پیام صابری بازیگران سریال هاتف اینستاگرام زیبا بروفه

زیبا بروفه و همسرش

با قصه پردازی و بازی با احساسات مذهبی مردم بازی نکنیم برای آن دسته از عزیزان که می خواهند بدانند چرا همسرم برای پرواز به کربلا از طرف پزشک اجازه پیدا نکرد تشکیل قلب بچه در تاریخ پرواز و فشارخون پایین مادر عنوان شده.
داریوش عزیز
معجزه زیبای سریال شما فقط همزمانی بارداری زیبا بروفه و نقش ریحانه در فیلم است.
در پناه سیدالشهدا

***

داریوش یاری کارگردان سریال «هاتف» (۱۷ مهر ۹۶) درباره صحنه ای از این سریال که در آن حدیثه تهرانی به جای زیبا بروفه نقش ریحانه را در کربلا بازی می کند به خبرنگار مهر گفت: زمانیکه ما خواستیم این سریال را بسازیم فیلمنامه را به بازیگران شناخته شده زیادی در حوزه سینما و تلویزیون ارایه کردیم اما وقتی آن را خواندند به دلیل صحنه های کربلا آن را نپذیرفتند و بیان کردند از حضور در کربلا می ترسند اما زیبا بروفه تنها کسی بود که اتفاقا به دلیل علاقه ای که برای حضور در کربلا داشت آن را پذیرفت.

وی ادامه داد: بروفه اتفاقا برای حضور در کربلا لحظه شماری می کرد و از طرفی هم شور و عقلانیتی داشت که کاملا برای نقش مناسب بود اما اوایل مهر که ما باید برای گرفتن صحنه های  مربوطه به کربلا می رفتیم اتفاقی برای زیبا بروفه رخ داد که باعث شد او نتواند با ما به کربلا بیاید و یک نفر دیگر نقش او را در این صحنه ها بازی کرد.

یاری عنوان کرد: خداوند هدیه ای را که زیبا بروفه مدتی منتظرش بود در روند تولید این سریال به او زودتر داد و اواخر شهریور، او به ما خبر داد که صاحب فرزند شده است.

این کارگردان با اشاره به شرایط بروفه اظهار کرد: با شرایطی که او داشت تحت نظارت پزشک قرار گرفت و پزشک بیان کرد که نباید پرواز داشته باشد بنابراین ما مجبور شدیم که انتخاب دیگری داشته باشیم و نزدیک ترین بازیگری را که شبیه به او بود انتخاب کردیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ