زنی که پول تیم ملی فوتبال ایران را برداشت کیست؟

0

کی‌روش: خانمی پول تیم ملی را برای مصارف شخصی‌اش برداشت

کارلوس کی‌روش در ابتدای تمرین امروز (پنجشنبه) تیم ملی اظهار کرد: مطمئنا نظر تمام مربیان محترم است و من برای نظر آنها احترام قائلم ولی باید در نظر بگیریم که ما نه تنها بازیها را نگاه می‌کنیم بلکه مشاهدات نزدیکی هم از برداشتمان نسبت به بازی ها و آنالیز تک تک بازی ها هم داریم و تک تک بازیکنان زیر نظر ما هستند.

سرمربی تیم ملی افزود: مطمئنا خود من هم علاقه دارم و علاقه داشتم که یکی دو بازیکن دیگر هم به تیم ملی دعوت کنم ولی خب امکان این کار در تمام اردوها نیست. همانطور که می‌بینید به مشاهدات نزدیکمان ادامه می‌دهیم. در این اردو همانطور که شاهد هستید چند بازیکن جوان این شانس را یافتند که به اردوی تیم ملی بیایند، این کار را هم در اردوی ماه دسامبر ادامه می‌دهیم. سعی می‌کنیم معیار های بهتری برای انتخاب بازیکنان داشته باشیم.

او درباره امکانات تیم ملی تصریح کرد: متاسفانه پس از هفت سال هنوز شرایط تغییر نکرده است. هر اردو چالش جدید و بزرگی برای ما است. اولین و مهمترین مشکل این است که ما هنوز بودجه مشخص و کافی برای حمایت از تیم ملی نداریم. ما بازی های تدارکاتی را از دست می‌دهیم و مجبور می‌شویم که تصمیمات لحظه آخری برای تیم هایی که قرار است با آنها بازی کنیم، بگیریم. برای مثال عربستان اخیرا به جام جهانی صعود کرد ولی این تیم به خاطر اینکه بودجه دارد می‌تواند گزینه های بهتری برای بازی دوستانه انتخاب کند.

کی‌روش افزود: همانطور که می‌دانید در اردوهای گذشته از طریق ارتباطات شخصی خودم بازی مقابل توگو و بازی دوستانه خوب مقابل روسیه را فراهم کردم. در این اردو هم تا اینجای کار پاناما و ونزوئلا برای بازی دوستانه انتخاب شده اند اما متاسفانه به خاطر اینکه بودجه مشخصی وجود ندارد هنوز هم نمی‌توانیم به آرزو و رویاهای فوتبال دوستان ایرانی جامه عمل بپوشانیم. وزیر محترم ورزش Sport حمایتهایش را مطرح کرد و صحبت از صعود به جام جهانی و برگزاری هفت دیدار دوستانه برای تیم ملی انجام داد اما هنوز این برنامه ها انجام نشده و این برنامه ریزی ها قطعی نشده است.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: با تمام سختی ها سعی می‌کنیم کار را رو به جلو ببریم ولی باور نکردنی است که در ماه نوامبر هستیم ولی هنوز بودجه مشخص برای پیاده کردن برنامه هایمان نداریم و باورش سخت است که در این ماه این بودجه مشخص شود. در فوتبال ایران دو دسته افراد داریم؛ تعدادی از مربیان و بازیکنان هستند که زحمت و تلاش زیادی می‌کنند و دستاوردی برای ارائه کردن دارند.

افرادی هم هستند که تنها با توجه به کمکی که از هجمه های رسانه ای می‌گیرند می‌توانند کارشان را جلو ببرند و با استفاده از ارتباطاتشان کار می‌کنند. متاسفانه این افراد به صورت قهرمان به نظر می‌رسند. فدراسیون فوتبال از چه کسانی حمایت می‌کند؟ کسانی که دستاوردی دارند و با تلاش به جایی رسیدند و یا کسانی که با هجمه های رسانه ای کارشان را جلو می‌برند؟ جواب دسته دوم است.

او افزود: خانمی پولی که متعلق به تیم بود را برای مصارف شخصی اش برداشت ولی فدراسیون از این خانم حمایت کرد تا به تیم لطمه بخورد. الان نیاز به بازی خوب دوستانه مانند بلغارستان، پرتغال و… داریم ولی پولی که نیاز داریم در حساب فیفا نیست.

کیروش تصریح کرد: منظورم پولی است که متعلق به بازیکنان تیم ملی برای حضور در جام جهانی قبلی بود. این سرکار خانم جوری رفتار کردند که انگار او این پول را آورده است ولی این پول بازیکنان بود. شما فکر می‌کنید فدراسیون از کدام گروه حمایت می‌کند؟ بارها گفتم که نمی‌خواهم درباره این مسائل صحبت کنم. شما باید بروید و بپرسید این پول کجاست؟ بودجه آماده سازی کجاست؟ از من دیگر نپرسید. بگذارید کارم را ادامه دهم. درباره هوا، چمن، زندگی و… از من بپرسید. من هم اگر بخواهم می‌توانم پروپاگاندای خوبی باشم ولی خسته ام. از دفعه دیگر راجع به هواشناسی از من بپرسید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ