قاتل شیطان صفت پریناز به دار آویخته می شود + عکس

2

مردی که زن جوانی را به ساختمان نیمه کاره کشانده و پس از کشتن وی، جسدش را داخل بشکه‌ای مخفی کرده بود، پس ازمحاکمه، به قصاص-اعدام- محکوم شد.

این پرونده هولناک چند ماه قبل، به‌دنبال اعلام خبر ناپدید شدن زن جوانی درحوالی محله نظام آباد تهران تشکیل شد.
خانواده قربانی با حضور در شعبه یازده آگاهی تهران بزرگ گفتند: «پریناز، شب قبل از خانه خارج شده و بعد از آن دیگر هیچ‌کس او را ندیده است. تا اینکه صبح امروز یک نفر با تلفن همراه مادرش تماس گرفت که بعد از آن هم گوشی تلفنش خاموش شد. با گذشت ۲ روز از ناپدید شدن او، سرانجام جسدش در ساختمانی نیمه کاره در حوالی خیابان مدنی و داخل یک بشکه آهنی پیدا شد.

درادامه تحقیقات کارآگاهان ردپای یک مرد افغان درجنایت کشف شد. سرانجام جوان افغان دستگیر شد و ضمن اعتراف به قتل گفت: من آن روز به این زن زنگ زدم واو را به محل زندگی‌ام دعوت کردم.

اوهم به ساختمان نیمه کاره آمد.اما به خاطر برخی مسائل با هم درگیرشدیم و من هم اورا خفه کردم و جسدش را در بشکه انداختم.سرانجام محاکمه این جوان افغان در دادگاه کیفری برگزار شد و قضات دادگاه او را با توجه به درخواست اولیای دم به قصاص محکوم کردند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. یاد خدا می گوید

    وَمَن یَعْشُ عَن ذِکْرِ‌ الرَّ‌حْمَـٰنِ نُقَیِّضْ لَهُ شَیْطَانًا فَهُوَ لَهُ قَرِ‌ینٌ ﴿٣۶﴾ وَإِنَّهُمْ لَیَصُدُّونَهُمْ عَنِ السَّبِیلِ وَیَحْسَبُونَ أَنَّهُم مُّهْتَدُونَ ﴿٣٧﴾ حَتَّىٰ إِذَا جَاءَنَا قَالَ یَا لَیْتَ بَیْنِی وَبَیْنَکَ بُعْدَ الْمَشْرِ‌قَیْنِ فَبِئْسَ الْقَرِ‌ینُ ﴿٣٨﴾ «زخرف» و هر کس از یاد [خداى‌] رحمان دل بگرداند، بر او شیطانى مى‌گماریم تا براى وى دمسازى باشد. (۳۶) و مسلماً آنها ایشان را از راه باز مى‌دارند و [آنها] مى‌پندارند که راه یافتگانند. (۳۷) تا آنگاه که او [با دمسازش‌] به حضور ما آید، [خطاب به شیطان‌] گوید: «اى کاش میان من و تو، فاصله خاور و باختر بود، که چه بد دمسازى هستى!» (۳۸)
    …وَمَن یَکُنِ الشَّیْطَانُ لَهُ قَرِ‌ینًا فَسَاءَ قَرِ‌ینًا ﴿٣٨﴾ «نساء» … و هر کس شیطان یار او باشد، چه بد همدمى است. (۳۸)

  2. ناشناس می گوید

    یک خانم جوان تک و تنها رفته به محل کار اون مرد نامحرم !!!

    در اتفاقاتی که برای آتنا و بنیتا و ابوافضل و الانم اهورا پیش اومد این بچه های کوچیک و بی پناه هیچ گناهی نداشتند .

    خانمی که راننده تاکسی در ماشین رو قفل میکنه و چاقو زیر گلوش میذاره و اونو به زور به خلوتگاه خودش میبره هیچ گناهی نداره .

    اما خانمی که تک و تنها میره به خانه یا محل زندگی یک مرد نامحرم !! یا باید به سلامت عقلش شک کرد یا به ….

    متاسفم بابت نجابت از دست رفته بعضی خانمها .