تصمیم بزرگ شفر درباره مهدی قائدی

0

مهدی قائدی بعد از حضور در استقلال به استثنای دیدار در جام حذفی همواره به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد. این بازیکن جوان با توجه به شرایط استقلال و مشکلات این تیم در هفته های ابتدایی، تعویض علیرضا منصوریان برای تغییر نتیجه بود و کادرفنی و هواداران به او برای تغییرات نتایج دیدارهای استقلال و فرار از شکست و مساوی دل بسته بودند.

این موضوع باعث شده تا قائدی تبدیل به ناجی استقلال شود و همین موضوع روند پیشرفت او را کند کرده بود. اتفاقی که برخی از اعضای کادرفنی نیز در جلسات خصوصی با منصوریان به آن اشاره کرده بودند و از سرمربی آبی ها خواسته بودند تا نقش این بازیکن از یک ناجی را به یک جوان تازه وارد تغییر دهد.

قائدی اما همچنان با چنین ذهنیتی در زمین مسابقه ظاهر می شود و شفر باید اشتباه کادر پیشین را درباره او اصلاح کند. این مهاجم جوان در دیدار با نفت تهران در دقایق پایانی در زمین مسابقه حاضر شد و در ۳ موقعیت گل آبی ها نقش آفرینی کرد. او پایه گذار پنالتی آبی ها شد و می توانست در ثانیه های پایانی پایه گذار گل سوم استقلال باشد؛ اما ترجیح داد با خودخواهی به توپ ضربه بزند و البته این موقعیت تبدیل به گل نشد.

قائدی مطمئنا یکی از مستعدترین بازیکنان فوتبال ایران است و می تواند تبدیل به یکی از ستاره های تیم ملی شود؛ اما در این مسیر به راهنمایی و نصیحت های چند چهره حرفه ای در کنار تغییر ذهنیت و نقش نیاز دارد؛ کاری که مسئولیت آن بر عهده شفر است و این سرمربی آلمانی باید با دقت این الماس ایرانی را تراش دهد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ