قهر مهدی فخیم زاده در برنامه زنده تلویزیونی

0

مهدی فخیم‌زاده، بازیگر، کارگردان و تهیه‌کننده که شامگاه پنجشنبه یازدهم آبان در برنامه زنده «سینما دو» درباره بیانیه تهیه‌کنندگان پیرامون دستمزد بازیگران صحبت می‌کرد بعد از ارتباط تلفنی با لاله اسکندری و معطلی در استودیو با بیان این مطلب که چنین چیزی در برنامه نبوده، بعد از پخش آیتمی بدون خداحافظی برنامه را ترک کرد.

حامد عنقا، مجری برنامه پس از این اتفاق اظهار امیدواری کرد هنرمندان صبر خود را بالا ببرند. این برنامه با گفت‌وگو با امیرحسین علم‌الهدی و ارتباط تلفنی با محمدحسین فرحبخش که آن هم به درگیری لفظی منجر شد، ادامه پیدا کرد.

سینما دو دستمزد بازیگران جدول پخش شبکه دو بیوگرافی مهدی فخیم زاده بیوگرافی حامد عنقا اخبار سینما

سری برنامه‌های «سینما دو» با رویکرد بررسی سینمای اجتماعی ایران پنجشنبه‌های هر هفته تازه‌های سینما را مورد بررسی قرار می‌دهد. تهیه‌کننده و کارگردان هنری این برنامه حمیدرضا معدنچی و سردبیر و مجری آن حامد عنقا هستند.

***

مهدی فخیم‌زاده در توضیح قهرش گفت: «با خانمی که برنامه‌ریز «سینما دو» بود صحبت کرده بودیم که من به برنامه بیایم صحبتم را بکنم و شخص دیگری هم در برنامه نباشد. ایشان هم به من قول دادند.»

فخیم‌زاده افزود: «اما بعد در جریان برنامه، خانم لاله اسکندری روی خط برنامه آمدند و صحبت کردند اما بعد وارد بحث شدند. صحبت ایرادی ندارد اما ما نشستیم و ده دقیقه تا یک ربع مجری برنامه با خانم اسکندری صحبت می‌کردند، باز هم تا این‌جای ماجرا ایرادی نداشت اما بعد مجری اعلام کرد که یک وُله ببینیم و خانم شما روی خط باشید تا برگردیم.»

ابن کارگردان و بازیگر در پایان گفت: «من همین‌جا از مردمی که برنامه «سینما دو» را می‌دیدند، معذرت می‌خواهم.»

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ