زهره هراتیان ، زنی که اعصاب کی روش را بهم ریخت +عکس

0

کارلوس کی روش در روز‌هایی که بازهم گله و شکایتش بابت روند آماده سازی و نداشتم بودجه به هوا رفته است، باز هم پای خانم هراتیان رئیس مرکز پزشکی فیفا در میان است تا دکتر ایفمارک باز هم روی اعصاب کی روش قدم بزند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران چندی قبل نیز با دکتر هراتیان در مورد برخی مسائل به مشکل خورد و تا جایی پیش رفت که هراتیان تهدید کرد و گفت: ایفمارک را من به ایران آورده ام و در صورتیکه فیفا از دخالت در امور مرکز پزشکی مطلع شود این مرکز که با تلادش زیادی بدست آمده است در ایران تعطیل می‌شود.

مرکز پزشکی فیفا این بار در قالب رئیسش که دکتر هراتیان است بابت پول‌های ناپدید شده تیم ملی فوتبال موضوع اصلی بحث کی روش است. پولی که ایران از فیفا طلب داشت و به عنوان پاداش جام جهانی ۲۰۱۴ محسوب می شد توسط‌ ایفمارک مفقود شد.

قرارداد کارلوس کی روش رئیس فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال ایران بیوگرافی کی روش بیوگرافی زهره هراتیان اخبار فدراسیون فوتبال

فقدان پول البته بدین معنا نیست که هراتیان پول را برداشته است، اما فیفا بخشی از این پول را بابت فعالیت‌های ایفمارک در ایران از حساب کسر کرده است و این موضوع مربوط به دوره مدیریتی کفاشیان است.

هراتیان دومین بار است که کی روش را در این شرایط قرار می دهد و هنوز مرجعی پیدا نشده تا این موضع را پیگیری کند که هراتیان کجای فوتبال ایران قرار دارد؟

با چه جسارتی پولی که قرار بوده به ملی پوشان فوتبال برسد و یا صرف آماده سازی تیم شود به حساب ایفمارک هزینه شده؟

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال مدعی است که باید مدیران در زمان خود تصمیم بهتری در این باره می‌ گرفتند و هزینه‌های ایفمارک نباید از حساب ایران در فیفا کسر می شد.

امیدواریم خانم هراتیان جواب قانع کننده‌ای داشته باشند چرا که ایفمارک در اولویت فوتبال ایران قرار ندارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ