ادویه ممسک چیست؟ + عوارض

0

ترکیبات ادویه ممسک ، خرید ادویه ممسک ، روش تهیه ادویه ممسک ، عوارض ادویه ممسک ، ادویه ممسک چیست ، مواد تشکیل دهنده ادویه ممسک ،خواص ادویه ممسک

متاسفانه در جامعه بنابر تبلیغات غلامان شهوت و اسیران صفات حیوانی ، مسایل جنسی فکر و ذهن مردم را به گونه ای به خود مشغول داشته اند که پیر و جوان گرفتار افکار پریشان و شیطانی شده اند.  مسایل جنسی اگر چه در زندگی بسیار با اهمیت هستند  ونقش مهمی در بقای نسل انسانی و رسیدن به آرامش روانی افراد  دارند ولی باید دانست که توجهات بیش از نیاز به این حس و افکار شهوانی چنان آسیبهایی به جامعه و بدن افراد وارد میکند که جبران آنها نه تنها مشکل بلکه غیر قابل جبران است.

دیدن فیلمهای مبتذل و  دیدن اموری که امکان وقوع آنها فقط در فیلمها ممکن است افکار‌‌  را بسوی انجام آنها متمرکز کرده است . حال آنکه اگر چنین حرکاتی  در زندگی زناشویی  صورت بگیرند  صد در صد صحت و سلامتی زن و مرد به خطر خواهد افتاد.  یکی از این موارد ،  تاخیر طولانی در انزال مرد و داشتن رابطه جنسی طولانی مدت است که اگر این مورد همانگونه که  در فیلمها با آب و تاب نمایش داده میشود در زندگی واقعی زن و مردی  انجام پذیرد در مدت کوتاهی زیبایی رخسار و طراوت و شادابی بدن زن و قوت مردانگی مرد از بین خواهد رفت چون اعضای جنسی بسیار نازک و حساس هستند.

افراد بسیاری به ما مراجعه کرده اند و از اینکه به علت استفاده از  ادویه های ممسک چه گیاهی و چه شیمیایی به نامردی کامل و خشکی منی گرفتار شده اند شکایت دارند. باید توجه داشته باشید که اسپری ها تاخیری و داروهای ممسک شیمیایی اگر چه در تخریب بدن قوت بیشتری دارند ولی داروهای گیاهی نیز نمیتوانند بی تاثیر باشند. مردم فکر میکنند که داروهای گیاهی بدون عوارض هستند ولی این فکر کاملا اشتباه است چون  به کرات دیده شده که هرگاه داروهای گیاهی درست تجویز نشده اند عوارض سختی در پی داشته اند. آخرین مراجعه ای که بنده داشته ام  موردی بود که فرد در فکر بوجود آوردن امساک و نیروی بیشتری از داروی گیاهی شرکتی معتبر استفاده کرده بود که در اثر آن نیروی جنسی خود را کاملا از دست داده بود.

همه داروهایی که در طب سنتی از قدیم الایام استفاده شده اند دارای خواص خشک سرد و خشک گرم هستند و فقط چنین داروهای توانایی بوجود آوردن امساک را دارند که تریاک را بعنوان نمونه بارز آن میتوان ذکر کرد.

نکته ای دیگر که باید متذکر شد اینکه در زمانهای گذشته بنابر غذاهای سالمی که مردم استفاده میکردند و نداشتن دغدغه های فکری و روانی ، مردان توانایی های جنسی بالایی داشتند و استفاده از چنین داروهایی تاثیری مخرب بر منی و نیروی جنسی آنها نمی گذاشت. ولی حالا چون بدنها توانایی و نیروی کافی بخاطر استفاده از غذاهای ناسالم (روغنها ، کنسروجات، آبهای کلر زده و…) ندارند اگر افرادی بخواهند از همان ادویه وبه همان کیفیت و شکل استفاده کنند توانایی تحمل آن را نداشته و به عوارض سخت گرفتار خواهند شد.

در کتب طبی برای رسیدن به اقناع و آرامش فکری در اثر رابطه جنسی اشارات بسیاری شده است در احادیث نیز موارد مفید بسیاری آمده است. داشتن معاشقه قبل از تماس جنسی و از یک تا چند دقیقه  دخول و خروج آنچه  که باید باشد را کفایت میکند وگرنه باید مکافات تجاوز از اصول درست را باید چشید.

اگر کسی بر اثر بیماری یا اشتباهات جنسی به سرعت انزال گرفتار باشد باید درمان شود وگرنه به بیماریهای مختلفی گرفتار خواهد شد  و اعضای رئیسه نیز تضعیف خواهند شد. در همین سایت درباره درمان سرعت انزال مواردی ذکر شده است .

ولی بایستی توجه داشت که با اصول درست درمان صورت بگیرد وتنها با تجویز ادویه ممسک دل بیمار را بصورت موقتی خوش کردن و او را به بلاهای دیگر گرفتار کردن کاری بس اشتباه است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ