پول های هواداران پرسپولیس در جیب حامی مالی جا خوش کرد

0

خیلی ها بر این باور هستند که علی اکبر طاهری با هنر و مدیریت خود توانسته مشکلات پرسولیس را به حداقل برساند تا این تیم در جاده موفقیت قرار بگیرد اما عده ای دیگر معتقدند طاهری مدیر هزینه بر بوده و فقط از کمک های مالی هواداران در قالب حامی مالی سابق استفاده کرده است.

به هر حال گفته می شود طاهری جزء کمک های مالی هواداران در قالب سامانه هواداری طرح درآمد زایی دیگری نداشته است.

بر کسی پوشیده نیست که درآمدها در مسیر صحیحی هزینه شد و بدهی ها و مشکلات به حداقل رسید و اگر این کمک ها نبود در آن صورت طاهری کار دیگری نمی توانست انجام بدهد.

حامی مالی سابق طی قراردادی به عنوان نماینده باشگاه از طریق یکی از اپراتورهای تلفن همراه مجری طرح سامانه هواداری شد و از این طریق پول های کلانی بدست آمد که هر کدام از طرفین از جمله اپراتور تلفن همراه، شرکت مجری سامانه هواداری و باشگاه سهم خود از پول های جمع شده را برداشتند.

شنیده ها حکایت از آن دارد، پرسپولیس در یک فصل ۲۱ میلیارد تومان دریافتی داشته است و حتی بخشی از درآمد سال بعد خود نیز به طور علی الحساب دریافت کرده است . از سوی دیگر نقل و قول ها حکایت از آن دارد که پرسپولیس نه تنها پول فصل بعد خود دریافت نکرده که مبلغ ۸ میلیارد طلبکار است.

در این ارتباط اپراتور تلفن همراه مدعی است که با شرکت مجری سامانه هواداری به عنوان نماینده پرسپولیس حسابی ندارد و هر آنچه بدهی است باید بین باشگاه و سامانه هواداری حل و فصل شود.

نزدیکان علی اکبر طاهری می گویند حامی مالی یا همان شرکت مجری سامانه هواداری با پول هایی که به باشگاه ترزیق می کرده، قصد اعمال نفوذ و جابه جایی مدیرعامل داشته است. حامی مالی  خیال وزارت ورزش و جوانان بابت پوشش هزینه های باشگاه راحت کرده و از حمایت مدیران وزارت ورزش و جوانان هم برخوردار است. بر این اساس فشارها و اختلافات به حدی رسید که طاهری استعفا داد تا گرشاسبی به صورت موقت مدیریت باشگاه را برعهده بگیرد.

آن چیزی که مشخص است اختلاف شدید مالی بین حامی مالی سابق و  مدیران  پرسپولیس است که کار  به جایی رسید که طاهری به یک باره اپراتور تلفن همراه را تغییر داد تا کمک های هواداران از طریق اپراتور دیگری بدست آورد.

این اقدام باشگاه پرسپولیس باعث شد که حامی مالی سابق پولی که باید به سرخپوشان می داد برای ضرر و زیانش بردارد و از پرداخت طلبش به این باشگاه خودداری کند.

همین موضوع باعث اعتراض گرشاسبی شد که به تازگی حکم مدیر عاملی موقت پرسپولیس گرفته است. گرشاسبی حتی مدعی شده که اسنادی دارد که اگر آنها را افشا کند پای اپراتور و برخی از مدیران ورزشی به میان می آید چرا که حق پرسپولیس و هواداران ضایع شده است.

آن هم پول هواداری که ذره ذره جمع شده تا به این مقدار رسیده است و امکان این وجود دارد که پای نهادهای امنیتی هم به میدان باز شود ومشکلات مالی پرسپولیس حل شود.

البته در این میان نمی توانیم از شیطنت های برخی از افراد که مهمانی های شبانه با بازیکنان برگزار می کنند و باعث جناح بندی در پرسپولیس شدند، عبور کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ