جزییات حادثه وحشتناک قتل همسر در مقابل چشمان دختر!

0
مرد جنایتکار که در مقابل چشمان دختر شش ساله اش همسر خود را به قتل رسانده بود ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جنایت دستگیر شد.

به گزارش ساتین :  سرهنگ دالوند، رئیس پلیس آگاهی استان لرستان با اعلام این خبر گفت: هفته گذشته مردی با مراجعه به پلیس اعلام کرد دختر خواهرم که زن ۳۰ ساله ای است از سوی شوهرش به قتل رسیده است. ساعتی قبل همسر نگار- مقتول- با هم تماس گرفت و گفت: نگار را به قتل رسانده و جسد او در حال حاضر در خانه است.

وی افزود: در ادامه تیمی از ماموران راهی محل جنایت شدند و پس از شکستن قفل وارد خانه شدند. کارآگاهان در یکی از اتاق ها با جسد زن ۳۰ ساله در حالی که یک روسری به دور گردنش گره زده شده بود روبرو شدند.
رئیس پلیس آگاهی لرستان خاطر نشان کرد، کارآگاهان پس از بررسی های مقدماتی در صحنه جنایت به تحقیق از همسایه ها پرداخته و متوجه شدند زوج جوان شب قبل از جنایت با یکدیگر درگیر شده  که با پا درمیانی همسایه ها آشتی کرده و به خانه خود باز گشته بودند.
وی افزود: عامل جنایت پس از این قتل دختر شش ساله خود را به محلی نامعلوم برده بود. کارآگاهان با ردیابی های گسترده مخفیگاه متهم را در حوالی خرم آباد شناسایی کرده و با لباس مبدل و خودروی شخصی به طرف عوارضی آزادراه رفته و با شناسایی قاتل فراری او را دستگیر کردند.متهم در بازجویی ها به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت:  پس از درگیری با نگار او با روسری خفه کرده و بعد از اطمینان از مرگش درهای خانه را قفل زده و به سمت اندیمشک متواری شدم.
سرهنگ دالوند در پایان اظهار داشت: علل مختلفی در وقوع قتل دخیل هستند که دلایل ارتکاب قتل یا انگیزه ها در اعترافات قاتلین دستگیر شده مشخص می شود اغلب قتل ها با انگیزه اعتیاد، مشکلات روحی و روانی، مستی و اختلافات خانوادگی و مسایل ناموسی رخ می دهد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ