خودکشی تلخ یک جانباز در بیمارستان ایرانیان تهران

1

یک جانباز اعصاب و روان و بستری در بیمارستان ایرانیان در دهکده المپیک تهران خود را دار زده وخودکشی کرده است.

مدیریت بیمارستان نیز این خبر را تائید کرد اما بیمارستان از ارائه جزئیات بیشتر دراین باره خودداری کرد و گفت: این امر در میان افراد اعصاب و روان عادی است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. ایوب (ع) می گوید

    أعوذُ بِاللّهِ مِنَ الشَّیطانِ الرَّجیمِ
    وَأَیُّوبَ إِذْ نَادَىٰ رَ‌بَّهُ أَنِّی مَسَّنِیَ الضُّرُّ‌ وَأَنتَ أَرْ‌حَمُ الرَّ‌احِمِینَ ﴿٨٣﴾ فَاسْتَجَبْنَا لَهُ فَکَشَفْنَا مَا بِهِ مِن ضُرٍّ‌ ۖ وَآتَیْنَاهُ أَهْلَهُ وَمِثْلَهُم مَّعَهُمْ رَ‌حْمَهً مِّنْ عِندِنَا وَذِکْرَ‌ىٰ لِلْعَابِدِینَ ﴿٨۴﴾ «انبیاء» و ایوب را [یاد کن‌] هنگامى که پروردگارش را ندا داد که: «به من آسیب رسیده است و تو از همه مهربانان مهربانانتری.» (۸۳)پس [دعاى‌] او را اجابت نمودیم و آسیب وارده بر او را برطرف کردیم، و کسان او و نظیرشان را همراه با آنان [مجدداً] به وى عطا کردیم [تا] رحمتى از جانب ما و عبرتى براى عبادت‌کنندگان [باشد]. (۸۴)
    وَاذْکرْ‌ عَبْدَنَا أَیوبَ إِذْ نَادَیٰ رَ‌بَّهُ أَنِّی مَسَّنِی الشَّیطَانُ بِنُصْبٍ وَعَذَابٍ ﴿۴۱﴾ «ص» و بنده ما ایوب را به یاد آور، آنگاه که پروردگارش را ندا داد که: «شیطان مرا به رنج و عذاب افکنده است.» (۴۱)
    قَالَ إِنَّمَا أَشْکُو بَثِّی وَحُزْنِی إِلَى اللَّـهِ وَأَعْلَمُ مِنَ اللَّـهِ مَا لَا تَعْلَمُونَ ﴿٨۶﴾ «یوسف»[یعقوب]گفت: «من شکایت غم و اندوه خود را پیش خدا مى‌برم، و از [عنایت‌] خدا چیزى مى‌دانم که شما نمى‌دانید. (۸۶)