قیمت نرخ های جدید اینترنت adsl اعلام شد /آبان ۹۶

2

محمدجواد آذری جهرمی در صفحه اینستاگرام خود مصوبه جدید سرویس‌های پرسرعت غیر حجمی را اعلام کرد.

وی گفت: تعرفه سرویسهای غیرحجمی مبتنی بر یک مصرف منصفانه (Fair Usage Policy) بنا شده و سقف مصرف منصفانه در بین ۱۸ شرکت فعال در ارائه سرویس به رقابت گذاشته خواهد شد.

قیمت اینترنت نامحدود قیمت اینترنت ADSL جدول قیمت اینترنت ADSL تعرفه اینترنت پرسرعت بیوگرافی محمدجواد آذری جهرمی اینستاگرام محمدجواد آذری جهرمی اینترنت پرسرعت مخابرات اخبار اینترنت

وزیر ارتباطات ادامه داد: شرکتها موظفند جزئیات مصرف منصفانه خود را به اطلاع مشترکان برسانند. طبیعتا فضای رقابتی به نفع مصرف کننده نهایی فراهم است.

جهرمی تاکید کرد: این سرویس حجمی نیست و در صورت عدول یک مشترک از مصرف عادلانه، شرکتها موظف به ارائه سرویس در حداقل سرعت پایه (صد و بیست و هشت کیلو بیت در ثانیه) تا پایان دوره ماهانه خواهند بود.

به گفته وی، در مصرف منصفانه ترافیک داخلی باید حداقل دو برابر ترافیک بین الملل لحاظ شود.

وی تاریخ اجرای این مصوبه را قبل از دهم آذرماه عنوان کرد و گفت: این تعرفه صرفا برای دسترسی به اینترنت ثابت (از جمله ADSL و فیبرنوری) است.

وزیر ارتباطات با تشکر از کسانی که با اشتراک نظرات خود در تدوین و تصویب این نظام جدید تعرفه ای، کمک کردند، افزود: اطلاعات بیشتری از این مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، امروز از سوی رگولاتوری اعلام می شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. t.k می گوید

    سلام
    استفاده از کلمه عادلانه ، مسخره ترین توجیه ممکن بود . دانلود رایگان شبانه حذف شد و محدودیت دانلود ایجاد کردید حتی بیشتر از قبل ، تا قبل از این طرح حداقل شبها اینترنت رایگان داشتیم.
    طرح دانلود نامحدود رو هم که قبلا جمع کردید ، کجای این تعرفه جدید جهانیه؟ عادلانه !!!!!! هدفتون از ابتدا دور کردن کاربران از فضای مجازی بوده .
    عدالتی وجود ندارد محدودیت ها بیشتر هم شده اند و نرخ سرعتها بالاتر هم رفته اند .
    اصلا ازین طرح راضی نیستم

  2. M.a می گوید

    سلام
    همه‌ی ما میدانیم که اینترنت یه بخش بزرگی از زندگی ما شده
    بنابراین قطعی اینترنت یه شک بزرگی به هممون وارد کرد
    از اون طرف کسایی بودند که از اینترنت نون خونه در میاوردن

    اصلا از این طرح راضی نیستم