اسامی نمایندگی های مجاز واردکننده خودرو دارای مجوز پیش فروش

0

مدیر کل صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت فهرست شرکت‌های نمایندگی رسمی وارد کننده خودرو دارای مجوز پیش فروش را اعلام کرد.

امیر حسین قناتی با اعلام این خبر افزود: این اقدام در جهت رعایت آیین نامه اجرایی قانون حمایت مصرف کنندگان خودرو مصوب هیأت وزیران و نیز جلوگیری از پیش فروش خودروهای وارداتی از سوی شرکت‌های فاقد مجوز است.

وی گفت: بر این اساس نام ۱۵ مدل خودرو با ذکر شرکت‌های وارد کننده رسمی به عنوان خودروهای مجاز برای پیش فروش اعلام شدند که شرکت جهان نوین آریا با دو مدل خودروی NISSAN JUKE و NISSAN XTRAIL ، شرکت نگین خودرو با دو مدل RENAULT KOLEOS و RENAULT TALISMAN و نیز شرکت ایر تویا با ۵ مدل TOYOTA CHR و TOYOTA PRIUS ، TOYOTA LEXUS NX200 T و TOYOTA RAV4 و نیز LEXUS RX200T از جمله آن‌ها هستند.

مدیر کل صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت ادامه داد: همچنین شرکت آرین موتور پویا برای واردات و پیش فروش دو مدل خودروی MITSUBISHI ASX استیشن واگن (CVT) و نیز MITSUBISHI OUTLANDER استیشن واگن (CVT) و شرکت آرین موتور تابان برای خودروهای DS3 ، DS5، DS6، DS5LS وDS4 مجاز اعلام شده اند.

قناتی در ادامه گفت: شرکت کرمان موتور برای واردات و پیش فروش HYUNDAI SANTFE وHYUNDAI IX35 و شرکت آسان موتور برای خودروی ELANTRA و رامک خودرو برای واردات و پیش فروش خودروی TIVOLI نیز مجاز هستند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ