پیش بینی درآمد ۹۳ “کنور” و “سالمین”

0
به گزارش ساتین :شرکت “تأمین مواد اولیه فولاد صبانور” با نماد  کنور سود هر سهم را ۱۴۶۹ ریال اعلام کرد که نسبت به آخرین پیش بینی ۹۲ حدودا ۷ درصد کاهش را نشان میدهد.
  • تغییر سود هر سهم برای سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۳۹۲ مربوط به تغییر در تعداد کل سهام شرکت از تعداد ۲۴۰.۰۰۰.۰۰۰ سهم به تعداد ۱.۰۳۶.۴۲۲.۰۰۰ سهم طبق مجوز سازمان بورس و مصوبه مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۲۰/۰۳/۱۳۹۲ می باشد. لازم به ذکر است افزایش سرمایه مذکور قطعا تا تاریخ برگزاری مجمع عمومی سالیانه عملکرد سال مالی ۱۳۹۲ در اداره ثبت شرکتها به ثبت خواهد رسید.
  • نرخ برابری ارز ۲۶۵۰۰ ریال.
  • میزان تولید ۳۱% افزایش
  • میزان فروش ۷۸% افزایش
  • مبلغ فروش ۷۷% افزایش

شرکت سالمین با ۳۰ میلیارد تومان سرمایه پیش بینی درآمد هر سهم در سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۹۳ را به بازار ارائه کرده است.

 این شرکت غذایی برای هر سهم در سال مالی ۹۳ مبلغ ۱۸۷ ریال عایدی خالص پیش بینی کرده که در مقایسه با سال مالی قبل (مبلغ ۱۷۰ ریال) افزایش ۱۰ درصدی داشته و علت را افزایش مبلغ فروش و کاهش هزینه های مالی اعلام نموده است.

“غسالم” همچنین عایدی خالص هر سهم سال مالی ۹۲ را با تعدیل مثبت نزدیک به ۵ درصدی و پوشش ۷۳ درصدی در گزارش ۹ ماهه اعلام نموده و علت را افزایش نرخ فروش هر بسته کیک تی تاپ از ۲۷۰ تومان به ۳۰۵ تومان از اواخر دی ماه سال ۹۲ گزارش کرده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ