سودجویی یک دلال و سرگردانی ۳ فوتسالیست ایرانی در آذربایجان

0

حضور پرتعداد بازیکنان ایرانی در لیگ فوتسال آذربایجان باعث تعجب فوتسالی‌ها بود و گفته‌ می‌شد این بازیکنان با قراردادی بسیار پایین و توسط یک واسطه به لیگ این کشور ترانسفر شده‌اند. اکنون مشخص شده این واسطه به دنبال سودجویی از بازیکنان ایرانی بوده و سه بازیکن تیم یاسمال آذربایجان بدون اینکه بتوانند موضوع را پیگیرد قانونی کنند، از این کشور دیپورت شده‌اند.

رضا امانی بازیکن یاسمال آذربایجان در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه توسط واسطه به لیگ آذربایجان رفته است، گفت: بعد از اینکه سه بازی برای یاسمال انجام دادیم، با پیشنهادی از باشگاه آراز نخجوان مواجه شدیم اما یک‌شنبه شب آقای “ح.م” که ما را به آذربایجان آورده، وارد خانه‌مان شد و می‌خواست با اجبار قرارداد سه برگی‌اش را امضا کنیم. ما این کار را نکردیم چون تا سه سال هر قراردادی با هر تیمی می‌بستیم، ۳۰ درصد از آن به این آقا می‌رسید.

او افزود: این آقا ما را تهدید جانی کرد و گفت از خانه بیرون‌مان خواهد کرد. زمانی که حاضر به امضای قرارداد شخصی نشدیم، از خانه بیرون‌مان کرد و شب را در خیابان‌ خوابیدیم. حتی رضایتنامه هم از باشگاه به ما ندادند. این آقا چند پیام تهدید آمیز نیز برایم فرستاده که آن را در اختیار “خبرگزاری ایسنا” قرار می‌دهم. متاسفانه دستمان به جایی بند نیست. برای شکایت به فدراسیون فوتبال آذربایجان مراجعه کردیم اما متوجه شدیم هیچ قراردادی در فدراسیون ثبت نشده است!

به گزارش ایسنا، به جز رضا امانی، محسن آصفی و رضا طلوعی که توسط تیم یاسمال دیپورت شده‌اند، حامد خدایی، کسری مهدی پور،‌امید طالبی، مجید مروت و ‌سعید گودرزی نیز در تیم مارافن آذربایجان حضور دارند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ