حجاب ورزشی یکی از ٢۵ اختراع مهم ٢٠١٧ + عکس

0

“مسابقه دادن با حجاب سخت است، اگر جنس لباس سنگین باشد باعث عرق کردن زیادی میشود؛ اگر زیادی سبک باشد ممکن است در طول مسابقه حجاب از سر بیفتد و اگر اشتباه بسته شود حس میکنید در حال خفه شدن هستید”

اینها اظهارات منال رستوم دونده مصری است که در فیس بوک گروه “ناجی حجاب” را راه اندازی کرد که نزدیک به نیم میلیون عضو دارد. او با طراحی های حجاب کمپانی نایک در مسابقات شرکت کرده است و این کمپانی یکی از حامیان اوست.

لباس های پوشیده ای که این کمپانی طراحی و تولید کرده سبک هستند و رطوبت را جذب میکنند، استفاده کنندگان این لباس ها می گویند با این لباس ها میتوانند تعریق را مدیریت کنند.

نایک مال کدام کشور است لباس ورزشی نایک لباس ورزشی زنانه نایک عکس ورزش بانوان عکس اختراع جدید حجاب زیبا حجاب در خارج چرا حجاب لازم است بهترین حجاب اختراع جالب اخبار اختراعات

رستوم که یکی از اولین نفراتی است که این لباس را امتحان کرده میگوید: من آنچه را که یک زن مسلمان میتواند باشد، نشان می دهم.

نایکی (به انگلیسی: NIKE) که در فارسی گاهی نایک تلفظ می‌شود یک شرکت آمریکایی چند ملیتی می‌باشد که در زمینه طراحی، تولید، توسعه وعرضه محصولاتی نظیر کفش، پوشاک، لوازم و ابزار ورزشی به بازار جهانی فعالیت می‌کند. دفتر مرکزی این شرکت در شهر بیورتون ایالت اورگان واقع در شمال باختری ایالت متحده آمریکا است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ