میزان ادرار موجود در استخرها چقدر است؟!

0

محققین میزان آسه سولفام پتاسیم (ACE) را به عنوان نشانه ادراری انتخاب کرده‌اند چرا که مصرف این شیرین کننده مصنوعی بسیار شایع بوده و تنها راه دفع آن ادرار است. در اینجا میزان ACE در استخرها و جکوزی های عمومی بررسی می‌شود.

محققین متوجه شدند که طی سه هفته در استخرهای کوچک با ظرفیت ۱۱۰۰۰۰ گالن آب نزدیک به ۷٫۹۲ گالن ادرار وجود دارد که این میزان در استخرهای بزرگتر با گنجایش ۲۲۰۰۰۰ به ۱۹٫۸ گالن ادرار می‌رسد.

محققین ۲۵ نمونه ی دیگر از ۳۱ جکوزی و استخر شنا را بررسی کردند , میزان ACE یافت شده در این نمونه ها ۵۷۰ بار بیشتر از شیرهای آب است.

به گفته محققین بوی شدید کلر در استخرهای عمومی نشان دهنده ی میزان بالای ادرار در آن است اما جالب است بدانید علت قرمزی چشمان شما حین شنا کلر نیست.

نکات بهداشتی بعد از استخر مجله سلامت سوزش و قرمزی چشم در استخر تشخیص ادرار در استخر بهداشت زنان در استخر اگر آب استخر خوردیم چه کنیم استخر شنا استخر زنان ادرار در آب استخر آموزش شنا

خبرگزاری Today به نقل از Michele Hlavsa (رییس مرکز کنترل بیماری) گفت: زمانی که شما از قرمزی چشمانتان شکایت دارید باید بدانید که علت این قرمزی وجود ادرار در آب است.

نیتروژن موجود در آب استخر با کلر ترکیب شده و ماده ای به نام کلرامین می‌سازند که در واقع علت اصلی قرمزی چشمان‌تان است.

و در پایان سوال ما از شما این است که آیا با وجود تمام دانشی که درباره میزان ادرار موجود در استخرها و آلودگی آن‌ها به دست آوردید باز هم به شنا در این مکان‌ها تمایلی دارید؟

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ