جاوید جهانگیری ،اسطوره فوتبال انزلی درگذشت +علت بیماری

0

جاوید جهانگیری یکی از اساطیر طلایی فوتبال استان گیلان واز نفرات تاریخ ساز لیگ تخت جمشید، که به علت بیماری به کما رفته بود دیده از جهان فروبست.

علت مرگ ورزشکاران علت مرگ و میر در ایران بیوگرافی جاوید جهانگیری اخبار بندر انزلی

جاوید جهانگیری که بار آخر او را روی نیمکت فنی تیم فوتبال پگاه گیلان در نیمه دوم دهه هشتاد دیده بودیم، در حالی مرد که خیلی ها او را فراموش کرده وهیچ اثری از او در سال های اخیر در تیم های استانش یعنی ملوان وسپیدرود وداماش و… وجود نداشت .

جاوید از ستارگانی بود که برای اولین بار در رشت بین ۲ تیم سپیدرود رشت وملوان منتقل شد واز معدود کسانی بود که بین رشتی ها وانزلی چی ها منتقل شد وتنها مردی بود که کاپیتان هر ۲ تیم بود .

جاوید هافبک بازی ساز بود وسال های ۵۳ و۵۴ توسط فرانک اوفارل به ترکیب تیم های ملی فوتبال دعوت شد .در سال های ۵۳ و۵۴ در فوتبال ما مسابقات جام فوتبال ایران برگزار شده، ۴۰ نفر توسط اوفارل به تیم ملی دعوت می شدند ودر ترکیب ۲ تیم ملی حضور می یافتند که جاوید یک بار در تیم الف ویک بار در تیم ب بازی کرده وبا تیم ملی ب به فینال جام ایران در سال ۵۴ رسید در حالی که تیم الف در دور گروهی حذف شده بود.

علت مرگ ورزشکاران علت مرگ و میر در ایران بیوگرافی جاوید جهانگیری اخبار بندر انزلی

فراق جهانگیری برای فوتبال انزلی و رشت وگیلان اتفاق تلخی است که این رسانه بدینوسیله این ضایعه را به خانواده مرحوم، جامعه فوتبال کشور ، استان گیلان و۲تیم سپیدرود وملوان تسلیت می گوید .

علت مرگ ورزشکاران علت مرگ و میر در ایران بیوگرافی جاوید جهانگیری اخبار بندر انزلی

جاوید جهانگیری (متولد ۱۳۲۷ – درگذشته ۴ آذر ۱۳۹۶) 

جاوید جهانگیری پیشکسوت فوتبال گیلان به دلیل عارضه قلبی و مغزی در سن ۶۹ سالگی در بیمارستان شفای لاهیجان درگذشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ