رضا عطاران و همسرش چرا بچه دار نمی شوند؟

0

رضا عطاران بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون که در سالهای اخیر موفقیت های زیادی در عرصه سینما داشته پس از گذشت سالها از ازدواجش هنوز بچه دار نشده است. او که بعد از ممنوع الکاری که گریبان او و چند تن از همکارانش در “ساعت خوش” را گرفته بود با فریده فرامرزی ازدواج کرده و در سالهای بعد همراه با همسرش در آثاری چون صندلی خالی و استراحت مطلق ایفای نقش کرد در همه این سالها بچه دار نشد.

نبودن بهتر از بودن

درباره فرزنددار نشدن وی صحبتهای زیادی طرح شده بود و از جمله عدم علاقه عطاران به سروصدای کودکان خردسال. عطاران اما در گفتگویی با زندگی ایده آل در این باره می گوید:نبودن بهتر از بودن است. شما وقتی هستید درگیر مسائل و اختلافات می شوید. وقتی نباشید خب دیگر نیستید.

بچه خیلی دوست دارم اما…

رضا عطاران بازیگر طناز سینما و تلویزیون در گفتگویی از دلیل بچه دار نشدنش پس از گذشت سالها از ازدواجش گفت، از ابتدا هم با همسرم بر فرزنددار نشدن توافق کردیم.

وی ادامه می دهد:من بچه خیلی دوست دارم و وقتی بچه های مردم را می بینم حسودی ام میشود که اینقدر دوست داشتنی، باحال و زیباترین موجودات روی زمین هستند. اگر قرار را بر بودن یا نبودن بگذارید به نظرم نبودن بهتر است.

همسر فریده فرامرزی همسر رضا عطاران فرزندان بازیگران دختر رضا عطاران خانواده رضا عطاران پسر رضا عطاران بیوگرافی فریده فرامرزی بیوگرافی رضا عطاران اینستاگرام رضا عطاران

قبل از ازدواج بر فرزنددار نشدن توافق کردیم

عطاران خاطرنشان می سازد:از ابتدا هم با همسرم هم عقیده بودیم و از قبل از ازدواج هم به صورت جدی بر فرزنددار نشدن توافق کردیم.

عطاران سال ۹۲ در سی و دومین جشنواره فیلم فجر برای طبقه حساس برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد شد. او به موجب موفقیت های هنری که با بازی در فیلم های طبقه حساس، رد کارپت و کلاشینکف کسب کرد، با سودآوری ۱٬۶ میلیارد تومان، سودآورترین بازیگر سینمای ایران در سال ۱۳۹۳ لقب گرفت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ