شکایت دختر تهرانی از ۳ پسر / فرشید و کریم مرا به یک باغ بردن و ..! + عکس

5

پسر جوان که به اتهام آزار و اذیت دختر جوان با همدستی دوستانش تحت تعقیب پلیس است وقتی در برابر قاضی پرونده قرار گرفت ادعا کرد که هیچ تجاوزی صورت نگرفته و بی گناه است.

رسیدگی به این ماجرا از روزی شروع شد که دخترجوانی همراه پدرش به اداره آگاهی تهران رفت و از سه پسر به اتهام تعرض به دخترشان شکایت کردند. پرستو گفت: من سرکار می‌رفتم و ساعت نه شب باید خانه می‌رسیدم.اما آن شب دوستم به دنبالم آمد و با هم به خرید رفتیم. در بازگشت به خانه حدود ساعت یازده شب بود که از دوستم خداحافظی کردم و در حالی که فاصله‌ام تا خانه کم بود ناگهان یک خودروی پژو پرشیای سفید جلوی پایم ایستاد و مرا با تهدید چاقو سوارکردند. آنها من را با ماشین‌شان به باغی در اطراف تهران بردند. دو جوان در حالی که چاقو دست‌شان بود تهدیدم کردند و یکباره به طرفم هجوم آوردند و با تهدید به من تعرض کردند.در همان حال آنها به یک پسر دیگر زنگ زدند و از او خواستند به باغ بیاید. باورم نمی‌شد. اما پسر دیگری هم به آنها اضافه شد و من چاره‌ای نداشتم جز اینکه به خواسته آنها تن بدهم.

دختر جوان که پس از این اتفاق اقدام به خودکشی کرده بود و مدتی را هم در بیمارستان روانی تحت نظر بود، ادامه داد: پس از این ماجرای هولناک درحالی که بشدت شوکه و به هم ریخته بودم آنها مرا کنارخیابانی رها کردند و به خانه برگشتم.اما نمی‌توانستم بپذیرم که این اتفاق هولناک برایم افتاده و زندگی‌ام درچند ساعت نابود شده است. مرتب با خودم فکر و خیال داشتم تا اینکه تصمیم گرفتم به زن داداشم همه چیز را بگویم و بعد از آن دست به خودکشی زدم که نجاتم دادند. پس از طرح شکایت، دخترجوان به پزشکی قانونی معرفی شد اما هیچ مدرکی مبنی بر تجاوز احراز نشد و پزشکان پس از معاینه دختر اعلام کردند رابطه‌ای وجود داشته اما تعرض صورت نگرفته است.

در دادگاه چه گذشت

تحقیقات قضات شعبه چهارم کیفری تهران به ریاست قاضی عبداللهی دراین زمینه ادامه داشت تا اینکه هفته گذشته تنها متهم بازداشت شده برای ادای توضیحات به دادگاه احضار شد. پسرجوان به قضات گفت: من نه تنها از ماجرای تعرض خبر ندارم بلکه تا قبل از تماس دوستم فرشید حتی نمی‌دانستم با ماشین من آدم ربایی صورت گرفته است. یکی از روزهای اردیبهشت دو نفر ازدوستانم به نام‌های فرشید و کریم ماشین مرا امانت گرفتند تا کاری انجام دهند.

البته کریم پراید داشت و من کمی تعجب کردم که چرا ماشین من را گرفتند. در هرصورت آنها با ماشینم رفتند اما وقتی چند ساعتی گذشت با آنها تلفنی تماس گرفتم ولی نه فرشید پاسخگو بود و نه کریم جواب تلفن‌هایم را می‌داد. تا اینکه بالاخره کریم با من تماس گرفت و نشانی یک باغ را داد و از من خواست با ماشین او که دستم بود به آنجا بروم. وقتی رسیدم دیدم کریم کنار ماشینم ایستاده و وقتی سراغ فرشید را گرفتم و پشت دیوار را که نگاه کردم متوجه شدم او و دوستش- شاکی پرونده- نشسته‌اند و با هم گل می‌گویند و گل می‌شنوند. بعد هم همگی از باغ بیرون آمدیم در حالی که ما هیچ کاری با این دختر نداشتیم. پس از اظهارات متهم، قضات دستورتحقیقات بیشتر دراین باره را صادرکردند تا پس از رفع برخی ابهام‌های باقیمانده، حکم‌شان را صادرکنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 5 )
  1. ناشناس می گوید

    یه دختر ساعت ۲۳ بیرون از خونه چه … میکنه که این اتفاقها بیفته؟

    1. ناشناس می گوید

      منم موافقم بهتره خانمها در ساعت بیرون بودن از خونه بیشتر مواظب باشند .

      اما نمی فهمم چرا محیط اجتماع در ساعات شب باید محیطی مردانه باشه ؟!!

      1. محمد رضا می گوید

        مردونه نیست خودتون مردونه کردید شما دوست عزیز و خیلی روشنفکر میتونی امشب با دوستانتون ساعت مثلاً ۲ تشریف ببرید بیرون زمونه عوض شده الان طوری شده آقایون باید از خانمها بترسن، والا بنده شبها بیرون نمیرم که هیچ روزام بعضی خانمها رو که میبینم منقلب میشم.

  2. ناشناس می گوید

    اول اینکه من ادعای روشنفکری نکردم !!

    ساعت ۲ نیمه شب !! نه آقای محترم ساعت ۹ شب هم هرگز از خونه نمیرم بیرون بابت اراذل و اوباش(بلانسبت شما ) که تو جامعه ایران زیاده .

    در ضمن من متوجه نمیشم یعنی چی بعضی خانمها رو که می بینید منقلب میشید ؟!!
    چرا آقایون باید از خانمها بترسند ؟!
    اگه منظورتون از خانمهای هرزست لطفا مواظب حرف زدنتون باشید !!
    همه رو با یک چوب نرونید !!

    اگر چه با حجاب اجباری مخالفم اما همه عمرم ساده پوش بودم و هستم و همیشه در مواجهه با جنس مخالفم متین رفتار میکنم .
    دریغ از ذره ای آرایش هنگام بیرون رفتنم از خونه . چون به ارزش انسانی خودم بهای بیشتری میدم تا ارزش جنسیتی .

    بعد از ۱۰ سال سابقه کاری هنوز نمیتونم موقع حرف زدن , مستقیم تو چشم همکاران مرد نگاه کنم .
    چه زمانی که دانشجو بودم چه الان که کارمندم حریم من توسط مردها خیلی خوب رعایت میشه چون خیلی محکم و با متانت رفتار میکنم و هیچ وقت حرکت سبکسری ازم سر نزده .

    اما من فکر میکنم محیط جامعه باید امن بشه نه اینکه قشری از جامعه محدود بشند .

  3. ناشناس می گوید

    شما هرگز نمیتونید مدعی آزادی به هر شکلی در جامعه باشید و خروجی جامعه امن رو انتظار داشته باشید،شما نجیبید ۹ شب هم بیرون نمیرید ولی از خانمهایی که هر کاری دوست دارن بکنن حمایت میکنید در کنار حجاب از واژه اجباری استفاده میکنید،انگار دوستان خیلی حافظه تاریخیشون ضعیف شده بهتره در مورد فلسفه حجاب بیشتر مطالعه کنن بعضیها طوری میگن حجاب انگار در مورد رنگ مورد علاقه شون دارن صحبت میکنن،انگار خانمها خودشون نمیخوان شانشون بزرگ دونسته بشه بله بنده به هر دلیلی ممکنه مجبور باشم تو هر ساعت از شب تنها وارد جامعه بشم،و دوست دارم امنیت داشته باشم ولی وقتی نیست پس یه جای کار ایراد داره بی تفاوتی ما در قبال مشکلات جامعه گریبانگیر هممون میشه.