آخرین اخبار و جزئیات از زلزله لنگرود گیلان

0

جانشین سپاه ناحیه لنگرود گفت: طبق پیگیری‌های انجام شده از حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج، این زلزله هیچ تلفات جانی در بر نداشته است.

علی یعقوبی، جانشین سپاه ناحیه لنگرود ضمن تشریح آخرین وضعیت این شهرستان پس از وقوع زلزله ۴.۸ ریشتری اظهار داشت: طبق پیگیری‌های انجام شده از حوزه‌ها و پایگاه های بسیج، این زلزله هیچ تلفات جانی در بر نداشته است.

جانشین سپاه ناحیه لنگرود با اعلام اینکه در حال حاضر شهرستان لنگرود در شرایط پایدار به‌سر می‌برد عنوان داشت: دقایقی بعد از وقوع زلزله اصلی، یک پس لرزه شهرستان لنگرود را مجدداً لرزاند.

یعقوبی با بیان اینکه میزان تلفات مالی زلزله در شهرستان لنگرود در حال بررسی است خاطرنشان کرد: ممکن است زلزله آسیب‌هایی مانند ترک خوردن دیوارها و شکستن شیشه‌های منازل را به وجود آورده باشد.

زلزله‌ای به قدرت ۴.۸ ریشتر دقایقی پیش گیلان را لرزاند که مرکز آن در نزدیکی شهرستان لنگرود بود.

این زلزله در ۷ کیلومتری لنگرود (گیلان)، ۱۲ کیلومتری رودبنه (گیلان) و ۱۲ کیلومتری کومله (گیلان) در عمق ۲۳ کیلومتری زمین رخ داد.

بنا بر اعلام اورژانس کشور، شب گذشته در پی زمین لرزه ۴.۸ ریشتری، ۳۰ مصدوم به بیمارستان های گیلان مراجعه کردند.به گزارش خبرگزاری مهر، بنا بر اعلام گزارش سازمان اورژانس کشور، این زلزله تا کنون ۳۰ مصدوم داشت که همگی خوشبختانه پس از انجام اقدامات لازم از مراکز درمانی مرخص شدند و تنها ۴ نفر بستری در بخش  و ۲ نفر تحت نظر در اورژانس بودند.

شمار مصدومین زلزله گیلان‌به تفکیک شهر به شرح ذیل است:

۱۳ نفر لنگرود شامل:۴ مرد و ۹زن
۳ نفر نیکوکار املش:۲ مردو۱ زن
۳ نفر انصاری رودسر: ۲ مرد و ۱ زن
۸ نفر سید الشهدا لاهیجان: ۱ مرد ۷ زن

منبع: فارس

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ